Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:elnienjo schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd, discussies mogen niet op de man gevoerd worden
Iedereen weet inmiddels wel dat je anti-kind bent, maar andermans kinderen betalen nu wel jouw uitkering en later je AOW, dus ja
verootjoo schreef:elnienjo schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd, discussies mogen niet op de man gevoerd worden
Iedereen weet inmiddels wel dat je anti-kind bent, maar andermans kinderen betalen nu wel jouw uitkering en later je AOW, dus ja
elnienjo schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd, discussies mogen niet op de man gevoerd worden
Palmera schreef:verootjoo schreef:
Nou, sorry, maar een kinderloze die gewoon levenslang werkt heeft imo net zoveel recht op een AOW, hoor!
Het moet niet gekker worden,verplicht én baren én werken, anders krijg je niks.
Britt schreef:Mijn hemel, komt de hele ‘kindvrij en blij’-kudde hier nu weer invaden om elkaar te verdedigen, terwijl jullie hier in de basis al niks toe te voegen hadden?
Schei eens uit alsjeblieft en ga lekker zaniken in jullie eigen topic.
BelgenGek schreef:Ze weten niet wat de vaccinatie doet met het kindje in je buik (op korte en lange termijn) ,
Dat zou voor mij de reden zijn om hem Niet te nemen !
Judith_ schreef:BelgenGek schreef:Ze weten niet wat de vaccinatie doet met het kindje in je buik (op korte en lange termijn) ,
Dat zou voor mij de reden zijn om hem Niet te nemen !
Een oprechte vraag, denk jij dat het vaccin zoveel schadelijker is dan het oplopen van Corona in die periode/kort na de geboorte voor de foetus/baby?
Kimbers schreef:Ik moest me ooit tijdens een zwangerschap laten vaccineren tegen hep. B. Hoewel dat gewoon mag, werd het me toch door de arts afgeraden het te doen. Je wil namelijk niet de eerste zijn waarbij het wel misgaat.
Ik zou het risico niet willen lopen met een kindje in mijn buik.