Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Dan verschilt het wellicht per praktijk, maar waar ik werk mogen de preventieassistentes het wel. Zij hebben ook een eigen kamer met stoel
[ [url=m/tcWHsx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amber_anne schreef:Ik lees heel veel onkunde over de tandarts. Jammer dat jullie het zo ervaren, de tandarts/assistente/mondhygiënist zijn eigenlijk altijd bereid uit te leggen welke behandeling waarvoor dient
nuscaniels schreef:Amber_anne schreef:Ik lees heel veel onkunde over de tandarts. Jammer dat jullie het zo ervaren, de tandarts/assistente/mondhygiënist zijn eigenlijk altijd bereid uit te leggen welke behandeling waarvoor dient
Er zullen er ongetwijfeld zijn die dat doen, de mijne deed het ook maar wel pas toen ik daar al in de stoel lag en ik stomverbaasd vroeg wat er allemaal ging gebeuren.
Heel fijn ook dat ze van alles en nog wat willen maar ik wil dan ook graag het complete financiële plaatje horen zodat ik weet wat ik wanneer kan laten doen en wat mij dat extra gaat kosten.
Heel leuk dat ze oude vullingen willen repareren e.d. maar zo een uitgebreide tandartsverzekering heb ik niet nog het geld daarvoor apart liggen.
Als je al jaren achtereen ongeveer hetzelfde per jaar kwijt bent bij een tandarts sta je wel even raar te kijken als een nieuwe tandarts van alles en nog wat wil.