Vjestagirl schreef:superpony schreef:Maar jullie weten nog steeds niet zeker of de moeder echt gebeld is? Jullie kunnen en willen de moeder niet zelf bellen, wat ik goed begrijp. Maar er is een kleine kans, dat ze helemaal niks van dit weet......
En wat heeft zij er voor belang bij om te weten dat er iets aan het gebit van haar zoon gedaan moet worden, als ze geen contact hebben? Dan weet ze dat hij 4 ongevulde gaatjes heeft vanwege financiele problemen.
Ze heeft niet de telefoon opgepakt om jullie daarop aan te spreken. Dus wat moet ze met die info?
Het gaat erom dat mensen die bewust geen contact met hun directe familie hebben, daar vaak heel bewust voor gekozen hebben en daar hele goede redenen voor hebben. Dan wil je niet dat die mensen iets van je weten, nog geen strohalm.
En afgezien daarvan is het als volwassene je eigen keuze wie er iets over jou mag weten of niet, daar heeft de tandarts niets van te vinden.
Maar dat zeg ik toch ook niet?
Ik zeg dat de ouders gescheiden zijn. De vader verteld hun dit verhaal. Ze weten helemaal niet eens of het waar is.
Ze hebben geen contact met de moeder, wat ik volkomen begrijp. Maar die kan je dus ook niks vragen.
Iedereen neemt maar aan dat de tandarts werkelijk die moeder heeft gesproken en dit heeft verteld. Dat weet niemand zeker, want die 2 mensen is niks gevraagd. Aleen die vader komt met dit verhaal en wordt ook direct geloofd.