Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ook als er geen meerdere zijn
Ken er ook 1 die tot 23.00u open is. Daarna moet je naar een ander. En dat is ook een heel stuk verderop.
Rennie89 schreef:DuoPenotti schreef:Ook als er geen meerdere zijn
Ken er ook 1 die tot 23.00u open is. Daarna moet je naar een ander. En dat is ook een heel stuk verderop.
Verschil is dat er meerdere HAP bij mij in de buurt zaten die gewoon open warenmaar daar mocht ik zogenaamd niet heen. Ik was al helemaal in paniek en van slag door de branderige gevoel en jeuk over mijn hele lichaam, dus dat maakte het er niet beter op. Leiden is geen klein dorp waar je geen HAP open hebt in het weekend
secricible schreef:Idem met zwangeren Boras. Mijn vk belde met de gyn voor iets omdat ik benauwd was en daardoor niet kon liggen en pijn in mijn rug had waardoor ik niet kon zitten. HA durfde niet zoveel.
Heb 6 uur op de SEH gezeten, tot CT-scan toe omdat ze geen risico durfden te nemen met me.
Ik had zelf niet het idee dat er meer speelde dan een verkoudheid en wilde alleen iets hebben tegen het hoesten en de rugpijn.
Polly schreef:Je moet in principe naar de HAP waar je eigen huisarts bij aangesloten is (en dus ook diensten draait). Je huisarts krijgt dan ook bericht dat je geweest bent.
Als je op redelijke afstand bent van die HAP word je dus daarheen verwezen. Als dat dan verderop is omdat jij perse bij een huisarts in je oude woonplaats wilt blijven dan is dat ook het risico (net als dat die huisarts in je oude woonplaats in geval van spoed geen visite gaat afleggen ivm de reistijd)
Cowgirl schreef:Druif_01 schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de reden waarom er nu een topic wordt geopend over iets van 10 jaar geleden
En ook waarom iedereen daar blijkbaar overheen leest
xLeoniee schreef:Nu helemaal met Corona maar normaalgesproken ook omdat het de wachttijden enorm kan verlengen.
Citaat:Om even heel cru te zeggen: een vinger ga je niet dood aan. Er kunnen wel mensen op afspraak komen met klachten die daadwerkelijk levensbedreigend kunnen zijn.
DuoPenotti schreef:Dat jij je zaakjes niet op orde hebben is ook niet hun verantwoordelijkheid.