Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoLa_108 schreef:Ik gebruikte altijd "Byly créme deodorant". Volgens mij beetje hetzelfde als Nuud. Werkt super fijn, en je doet heel lang met een tube. Het is daardoor ook goed te betalen. Ik rook geen zweet geur in mijn kleding, ookal zat er wel een vochtige plek. Je zweet overigens nog wel, maar je zweet niet voor niks, dat hoort nou eenmaal bij het termoregulatie proces van het lichaam.
Shetloveerrr schreef:Wacht, zo'n tube Nuud van €13 heeft de inhoud van een eetlepel? Ligt het aan mij of is dat echt extreem weinig voor veel geld? Of doe je echt zo lang met zo'n kleine tube?
rabbeltje schreef:Ik gebruik denk ik al 30 jaar drollen, en dan die met de rode accenten. Je zweet nog wel iets, maar beduidend minder. Alleen in extreme gevallen komt de geur er doorheen. Maar dan praat ik over extreme angst of pijn. Het is maar heel zelden dat ik er een “geurdeo” naast gebruik. Ik vraag ook regelmatig aan mijn collegaatje of ze me niet ruiken, maar antwoord is altijd nee. En die collega’s zijn daar echt eerlijk in!
Shetloveerrr schreef:Wacht, zo'n tube Nuud van €13 heeft de inhoud van een eetlepel? Ligt het aan mij of is dat echt extreem weinig voor veel geld? Of doe je echt zo lang met zo'n kleine tube?
Esther_ schreef:Shetloveerrr schreef:Wacht, zo'n tube Nuud van €13 heeft de inhoud van een eetlepel? Ligt het aan mij of is dat echt extreem weinig voor veel geld? Of doe je echt zo lang met zo'n kleine tube?
Ik doe er denk ik 6 maanden mee. En ruik niet meer na zweet, geen vlekken in mijn kleding.
Maar geen enkele deo stopt het zweten. Inspanning en stress zorgen nu eenmaal voor zweet.
De deo van loveli, de zen, vind ik trouwens ook fijn.
Hutcherson schreef:Geloof me, ik heb alle tips ook al wel eens geprobeerd. Van natuurlijke deos/deppers met kristallen, zout dingen, odorexdeppers, tot gewoon hele dagen axe spuiten.
Inmiddels ben ik erg tevreden mey odorex roller (vooral marine fresh is n favo) en borotalco die je werkelijk de hele dag blijft ruiken zodra je je arm optiltook na flink actief te zijn geweest. Werkt super.
Meest effectieve oplossing was voor mij mn kleding aanpassen. Ik droeg vroeger alleen katoen.. Want dat zou beter zweet opnemen en de huid laten ademen. Bullshit als je geen zweetvlekken wilt.
Ik draag nu op warme dagen voornamelijk viscose/chiffon. Je ziet er echt niks op. Ik knoei geregeld koffie etc. Even water eroverheen en laten drogen. Geen kip die t ziet. Idem met zweet.
xTammyy schreef:Shetloveerrr schreef:Wacht, zo'n tube Nuud van €13 heeft de inhoud van een eetlepel? Ligt het aan mij of is dat echt extreem weinig voor veel geld? Of doe je echt zo lang met zo'n kleine tube?
Ik heb een kortingscode van 20% mocht je Nuud willen proberen.
Zelf doe ik nu al zon 3 maanden met mijn Nuud tube en hij is nog lang niet op.
Ik ben er ook erg blij mee dat het ‘natuurlijk’ is
Shetloveerrr schreef:Maar zou die zweetgeur nog wel in je kleding gaan zitten terwijl je Nuud gebruikt? Want ik snap dat het op de huid ervoor kan zorgen dat het niet zo ruikt maar in principe als je zweet komt die vloeistof toch in je kleding, gaat dat dan wel stinken of is dat ook geurloos?