Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doe rustig aan e! Theetje erbij, nog even mediteren of zo? En als het niet gaat, gaat het niet (voor mij was dat wanneer ik om 2u ‘s nachts nog lag te malen en ik moest er om 6 uit... beslist om niet te gaan en een paar minuten later sliep ik).
Daarnaast vind ik nachten altijd vrij pittig, het is een vrij drukke afdeling en je moet het doen met je buddy.
Ach jakkes bah, dat klinkt niet leuk.
Namelesss schreef:Ondertussen het gesprek gehad was weer geen arbo arts maar een ondersteuner. Ze gaat het wel met de arts bespreken en ze klonk wel aardig. Ze wil dat ik weer met mijn teammanager en die arbo persoon een gesprek aan ga om dingen op de werkvloer te veranderen. Toen ze dat zei begon ik gelijk te huilen, ik vond het zo'n vernevelend gesprek. Ik kan slecht tegen mannen die die je proberen te helpen maar al hun eigen conclusies hebben getrokken en afspraken niet nakomen. Helaas met deze hele situatie kom ik voornamelijk mannen tegen.
Citaat:Ik merk dat ik persoonlijk van alle stress en spanning nu weer terug in mijn depressie glij. Ik ben zo enorm moe, futloos en lui. Op een vrije dag zit ik naar mijn muur te staren en komt niets uit mijn handen. Ik ben het zo enorm zat om elke keer weer in zulke dipjes te komen.
Citaat:Het voelt zo enorm alleen. Ik voel mij zo'n mislukking en zwak dat ik nooit uit die somberheid kom en waarschijnlijk nooit ga komen. Ik voel mij onzichtbaar, ik ben die persoon die er is en dat is het ook. Geen grijze muis maar een onzichtbare muis. Ik heb geen boeiend levensverhaal met extreme dingen die het heeft veroorzaakt, ik ben niet knetter depressief dat ik op een brug sta en mensen door hebben dat ik hulp nodig heb. Ik zit in een dipje en probeer ruimte voor mijzelf te maken. Echter is het maar een dipje dus mensen geloven mij niet, zeggen goed bedoelde dingen zoals "komt wel weer goed", "gewoon op de positieve dingen richten" en mijn favoriet "je moet proberen wat gelukkiger te doen, dat wordt je het vanzelf".
Citaat:Ik doe heel hard mijn best om een betere versie van mijzelf te worden, om aan mijzelf te werken. Echter heb ik er even de energie niet meer voor.
Citaat:Vanmiddag krijg ik de uitslag van de arbo arts en ben zo bang dat die ook gewoon zegt, gewoon een schop onder je kont en door. Ik weet niet zo goed wat ik dan ga doen, waarschijnlijk gewoon door.