Rolschaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Rolschaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 15:31

En als je ze belt?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 09:07

Ik meld mij hier ook met een vraag.

Hebben jullie een tip welke rolschaats past bij een bijna veertiger die wil beginnen met rolschaatsen.

Gewoon op straat om in beweging te blijven.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 10:42

Glossi schreef:
Lijkt me zo tof als je een skatebaan hebt waar je naar toe kunt! Helaas helemaal niets in mijn omgeving. Woon in het verkeerde deel van het land haha. Hoe kan er een wiel af breken? :wow:

Suckerpunchskateshop is behoorlijk langzaam met mailtjes beantwoorden. Heb net bericht gehad dat ik de verkeerde maat mag retouren. De Moxi Panther komt volgende week binnen bij hun en over de Luna niets gehoord. Ff bedenken wat ik nu ga doen. Ik wou beide bestellen en die het beste zit houden en de ander terug sturen.

Suckerpunch heeft het heel druk. Maar als je belt word je direct goed geholpen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 19:09

Linnie050 schreef:
Ik meld mij hier ook met een vraag.

Hebben jullie een tip welke rolschaats past bij een bijna veertiger die wil beginnen met rolschaatsen.

Gewoon op straat om in beweging te blijven.

Er zijn zo veel merken en types met een eigen pasvorm dat ik je in ieder geval aanraad om naar een rolschaatswinkel te gaan.

Linnie050

Re: Rolschaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:20

Bedankt voor de tip
Ik ga eens googlen of er een winkel in mijn omgeving zit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 20:22

Ik heb gewoon Impala's via internet gekocht om te proberen. Als die stuk gaan ben ik ook geen klap geld kwijt en als ik het dan nog leuk vind ga ik Moxi's bestellen.

Ik kan er prima mee uit de voeten.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 14:57

Met een hakje is de beste keuze voor een beginner. Is makkelijker je balans op te houden als je net start. En let op dat je geen plastic onderkant hebt en beter geen Impallas. Die gaan vaak met normaal rolschaatsen al stuk binnen 3 maand (kijk reviews online) Daar staan ze bekend om. Heel zonde want ze schijnen wel heel comfortabel te zijn. Chaya schijnt in de lagere prijsklasse de beste keuze te zijn. Op de fb groep staan ook veel tips!

Ik heb ondertussen wat uitgeprobeerd maar nog geen rolschaatsen. Het is dat hier geen winkel in de buurt zit.. ik ga wanneer ik tijd/energy heb naar Amsterdam maar bestel niet meer online.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:33

Dat was een oude badge Impala's. Ik heb de mijne nu een half jaar en ze zijn nog als nieuw.

Edit: maar het zijn wel goedkopies natuurlijk dus je moet er geen wonderen van verwachten. Ik denk dat het een prima instapmodel is.

Hoe zijn de budgetmoxi's eigenlijk?