Is het nu ook bewezen dat het een auto-immuum ziekte is?
nikkel
Geplaatst: 14-09-22 21:06
Ik heb persoonlijk het idee, dat het bij mij komt door medicatie en daarmee verandering van bloeddruk. Ik gebruik bloedverdunners en cholesterol verlagers, sinds een jaar. Ik word er af en toe goed vervelend van
Wij zouden deze maand een uitnodiging van de reumatoloog krijgen voor een nieuwe test betreffende immuunziekten. Dus wordt vervolgt.
Morgen gaan we naar de polikliniek voor klinische genetica voor familieonderzoek. Vandaag hebben we onze eerste les Nederlands met Gebaren gehad. We willen voorkomen dat we niet meer kunnen communiceren als zijn gehoor nog verder verslechterd.
Vandaag gesprek bij de Klinisch geneticus gehad. Hij heeft bloed getrokken en over 4 maand krijgen we te horen of er wellicht een genetisch component bestaat betreffende slechthorendheid. Er is dan een hele kleine kans dat we iets vinden waar een behandelplan aan vast hangt maar goed. Het is iets hea.
Benfan
Geplaatst: 10-03-23 19:39
Mijn tinnitus is verandert...Ik werd vannacht wakker omdat ik stemmen hoorde en muziek. Ik ben al bekend met audio-hallucinaties. Maar deze ging niet weg. Erg bizar! Denk dat ik ga kijken naar een white noise machine.
Uitslag van de geneticus was nietszeggend zoals verwacht. Ze gaan nu een volledig genetisch profiel uitlezen.
Verder herhaalonderzoek reumatologie gehad waar ook geen veranderingen gezien werden. Een auto immuunziekte is hierdoor ook van de lijst gestreept.
Twee weken geleden hebben ze nieuwe valoefeningen met hem gedaan in de hoop de kleine duizelingen die hij 20x per dag heeft te verminderen. Helaas tot nu toe alleen maar erger.
Wat een klote situatie Flux, hier kun je toch helemaal niks mee? Ik kan de muziek (inclusief een zanger die ik soms woordelijk kan verstaan) nog verklaren (je hersens proberen duidelijkheid te krijgen met dat bizarre gedoe die je oor doorstuurt)
Heel veel sterkte voor je vriend! Zal hard voor hem duimen!
Afgelopen weekend waren we naar Ameland. Auto mee gehad voor Thomas en een rustige bungalow. Hebben een heerlijk weekend gehad en hij is zelfs 2x op het strand geweest. Verder vooral bij de bungalow geweest maar hee, het is iets en verandering van omgeving doet goed!!
Echter sinds gisteren weer mis. Als hij op gaat staan wordt hij draaierig en misselijk en moet hij braken. Als hij gaat liggen zakt het weer. Verder geen klachten en zelfs weinig hoofdpijn. Maar hij kan eigenlijk niet zijn hoofd verticaal houden. Vandaag is het nog steeds zo en heb ik hem zelfs uit bad geplukt omdat het niet meer ging. Misselijk, draaierig en ook zwaar ademen...
Morgen gesprek met zijn arts. Vind dit echt weer heel vreemd