Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Epilady doet wel zeer vind ik hoor.
Urielle schreef:Pareltjes schreef:Zo dan...had ze de intensiteit wel wat lager kunnen zetten. Dat je nog terug gegaan bent.
Volgens haar werkte het anders niet genoeg dus ik ben uiteindelijk 6 keer geweest. Ik had 8 beurten moeten hebben en dan zou ik (in elk geval een tijd) haarloos moeten zijn maar ik had helaas alleen her en der een haarloze plek dus ik zag het ook niet meer verbeteren naar kaal (en het was duur zat)
Toen ben ik gestopt en 2 maanden na de laatste sessie was alle haar ook weer volledig terug.
Erg zonde van het geld en de pijn.
Tortilla schreef:Jolien, welke set heb jij besteld?
Safety razor ga ik even opzoeken!
Shaggy09 schreef:Wat is het verschil tussen een normaal scheermes en een safety razor?
Mocht er iemand trouwens interesse hebben, ik heb een IPL Pro apparaat van Go Smooth te koop.
superpony schreef:Ik heb hun verhaal zitten lezen, maar wat is het idee erachter dat ze nu toch terugkomen dat 1 mes gladder is?
Jarenlang moeten er meer messen op een rijtje en nu is 1 toch beter?
Ik denk dat het ook de stand van het mes in de houder is. Ben zelf kapster geweest en deed nekharen met gewoon 1 mes, maar als je dat niet goed doet, wordt het toch een vieze bende.
Had nu juist zo een mee bewegend ding met iets om het mesje heen, een soort witte steen ofzo. Geen idee wat het doet, maar haalde mezelf met die wegwerp mesjes weleens open op plekken die ik niet meer goed kan zien/bereiken.
Daarvoor jarenlang mannen messen gebruikt.
Tortilla schreef:Vaxie, dankjewel voor je ervaring! Als mijn 'behandeling' bevalt vrijdag, wil ik een soortgelijke waxverwarmer aanschaffen.