Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik ga zaterdag voor het eerst in mijn leven boulderen. Vroeger met school wel een paar keer geklommen en dat vond ik erg leuk.
Wat voor kleding is het handigst? Gewoon maar sportschoenen en een trainingsbroek? Voor een keer ga ik niet meteen spullen kopen
Independence schreef:Ik heb best wel hoogtevrees dus klimmen is best wel buiten mijn comfortzone, maar zolang ik omhoog ga, gaat het goed. Als ik dan een keer per ongeluk naar beneden kijk, dan ben ik gelijk klaar, durf ik niet meer verder
Eldmodur schreef:Kledingtip nog: als zekeraar geen wijd shirt, ik heb een keer gehad dat m'n (te wijde) shirt mee ging lopen in de klim-8, en daarin vast kwam te zitten. We kregen 'm niet los en hebben uiteindelijk moeten overzetten naar een andere zekeraar... met de klimmer op zeker 10m hoogte
culaccino schreef:Ik klom ook graag in leggings hoor, maar kan me de teleurstelling nog herinneren toen mijn favo legging vol pluisjes zat, haha. Ik woon nu in een stad waar nul klimfaciliteiten zijn en ik mis het wel! Zwolle en Arnhem zouden voor mij het dichtstbij zijn, maar zonder auto is het me wel te ver. Hoop dat de klimsport blijft groeien in populariteit en dat hier ook een mooi wandje komt
Eldmodur schreef:Kledingtip nog: als zekeraar geen wijd shirt, ik heb een keer gehad dat m'n (te wijde) shirt mee ging lopen in de klim-8, en daarin vast kwam te zitten. We kregen 'm niet los en hebben uiteindelijk moeten overzetten naar een andere zekeraar... met de klimmer op zeker 10m hoogte
Lieke schreef:Het format van de OS vond ik niet echt geslaagd bij de mannen. Door die puntentelling werd het voor mij heel willekeurig. Maar het bizarste vond ik dat ondra de 4e plek bij speed kado kreeg. Gelukkig had hij geen medaille, want verder vond ik hem niet sterk presteren.
Es_ther schreef:Toffe foto canon! Ik ben ook in Arnhem te vinden, zowel rijnboulder als de klimhal.
Maar ook Nijmegen. Hele toffe hal. Ik klim na Corona 5b/5c, ook nog een lekkere enkel blessure gehad dus lag er best lang uit
Es_ther schreef:In Nijmegen hebben ze dus auto belays. Echt ideaal voor als je een keer wil touwtje klimmen maar geen maatje kan vinden om mee te gaan.