Stumper_ schreef:Hier ook fan van de Tangle Teezer, vroeger ook altijd jouw borstel gehad maar ik was de bolletjes ook zat die afbraken en hij was lastig schoon te houden, ik heb altijd heel veel stof/pluisjes in de borstel zitten. Mijn haar is redelijk stijl en lang, maar wel dik en zwaar, alles zakt uit maar toch klit het vrij gemakkelijk. Met de Tangle Teezer (die voor nat haar) kan ik het zelfs kammen onder de douche, het doet echt geen pijn meer en je bent zo klaar. Fantastische borstel!
Die van Marleen_88 heb ik ook een tijd geprobeerd, maar mijn haar werd er snel statisch van en klitten gingen er niet uit, met de tangle teezer jusit direct.
Alleen verzamel ik hier ook pluisjes/restjes op de borstel (misschien dankzij mijn shampoo? Ik gebruik shampoo bars en conditioner) en die krijg ik nog niet gemakkelijk weg, als iemand nog dé tip heeft om dat goed te doen... Ik wil nog een goede ouderwetse borstel kopen (categorie harde borstel voor paarden) om eroverheen te halen voor het schoonmaken maar dat is er nog niet van gekomen met dichte winkels.
Je bedoeld dat je tangle teaser niet schoon meer is? Bij mij gaat ie een rondje mee in de afwasmachine