its_daantjee schreef:soms kan het ook zijn dat dit schilferen na een tijdje weer wegtrekt! weet niet of dat in dit geval ook zo zal zijn, maar bij sommige middeltjes gaat je huid zich 'vernieuwen'. even aankijken en doorbijten, dan kan het maar zo zijn dat het weer weg trekt!
Idd dat dus. Mijn acne is er echt op verbeterd en zou het daarom ook gewoon weer opnieuw kopen hoor. Gewoon wat voorzichtig zijn met de hoeveelheid dat je het gebruikt.
Sanned schreef:Ik kreeg ook door stoppen met anticonceptie weer veel meer last van acne. Ik heb Differin gel van de huisarts geprobeerd, en antibiotica lotion. Dat deed allebei maar weinig, zelfs in combinatie met elkaar.
Ik gebruik nu sinds vorig voorjaar de BHA exfoliant (en nog andere producten) van Paula's Choice en ik vind het echt geweldig! Mijn huid is beter dan toen ik nog wel anticonceptie gebruikte. Ik ben er echt super tevreden over en wil niet meer zonder. Ik heb alleen rond m'n menstruatie hier en daar nog een klein pukkeltje, verder niets meer.
Daarnaast heb ik wel ook de indruk dat m'n acne sowieso weer wat rustiger geworden is nu het langer geleden is dat ik met de pil stopte. Ik heb ook acne op m'n rug en daar doe ik verder niets mee, maar dat is ook veel rustiger dan toen ik net gestopt was. Het heeft ook lang geduurd voor m'n cyclus weer helemaal genormaliseerd was, dus blijkbaar duurde het een tijdje voor m'n hormoonbalans weer helemaal normaal was.
Heb jij de BHA producten ook gekocht voor op je rug? Want ik heb ook wel wat last van acne op mijn rug sinds ik gestopt ben. Ben hier ook benieuwd naar en ben van plan om deze ook bij te bestellen de volgende keer. Bedoel deze: https://www.paulaschoice.nl/nl/2procent ... size&cgid=