Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?
moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?
alice0cullen schreef:moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?
Ik kam het alleen onder de douche als er crèmespoeling in zit en dan doe ik mijn haar gemiddeld 2 keer in de week. Slaap met mijn haar in een knot boven op mijn hoofd dus ik heb nooit echt klitten.
Alleen nat kammen zonder crèmespoeling of iets zorgt er voor dat je haar wel afbreekt. Maar wat mij echt geholpen heeft is laagjes in mijn haar en een denman brush met de juiste producten die per seizoen wisselen.
woepsie90 schreef:Dank je wel Diel Zor! Wij en zijzelf vinden haar krullen geweldig, alleen jammer dat ze zo aan de achterkant verstopt zitten. Het haar aan de voorkant en bovenop is wat dun, droog en pluizig. Maar die producten van de action zal ik onthouden, wie weet helpt dat ook voor de steile delen van haar haar om daar ook wat slag of krullen in (terug) te krijgen