Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?
moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?

Al scheelt het dat m'n haar nu redelijk kort is, waardoor het dan juist veel volume krijgt (en het met een beetje tijd weer normaler gaat zitten). 
alice0cullen schreef:moonsparkle schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik begrijp het niet borstelen nietik heb ook een hele dikke golvende bos, maar na 1 dag niet borstelen zit het enorm in de klit. Hoe doen jullie dat dan met de klitten?
Ik kam het alleen onder de douche als er crèmespoeling in zit en dan doe ik mijn haar gemiddeld 2 keer in de week. Slaap met mijn haar in een knot boven op mijn hoofd dus ik heb nooit echt klitten.
Alleen nat kammen zonder crèmespoeling of iets zorgt er voor dat je haar wel afbreekt. Maar wat mij echt geholpen heeft is laagjes in mijn haar en een denman brush met de juiste producten die per seizoen wisselen.
Heb vergelijkbaar haar en krijg wel klitten, maar dat zie je toch niet. Die ene keer per week dat ik mn haar was, is het even de tijd ervoor nemen en rustig uitborstelen. Maar ik krijg geen hele matten zoals mijn voorganger. Dat maakt het verhaal wel anders inderdaad. Even nat maken met de plantenspuit en iets van arganolie helpt dan denk ook wel tegen pluizen?

woepsie90 schreef:Dank je wel Diel Zor! Wij en zijzelf vinden haar krullen geweldig, alleen jammer dat ze zo aan de achterkant verstopt zitten. Het haar aan de voorkant en bovenop is wat dun, droog en pluizig. Maar die producten van de action zal ik onthouden, wie weet helpt dat ook voor de steile delen van haar haar om daar ook wat slag of krullen in (terug) te krijgen
Wil zooo graag eens wat anders maarja, wat dan??
Maar een beetje temmen/modelleren kan wel en misschien dat ze het dan zelf ook wat minder erg vindt dat het niet glad en stijl is maar een mooie lichte slag/krul heeft. Als ik shampoo als andrelon oid ga gebruiken en geen conditioner krijg ik ook ongeveer het haar van je dochter. Met bovenstaande behandeling heb ik een soort beach-look-haar
Een beetje slag/krul maar geen pluis en niet buitensporig wild. Op dag 2 (zonder borstelen!!!) zit het dan vaak nog iets beter
De mousse is wel echt key wat zulk haar betreft trouwens hoor! Op nat haar en dan een beetje kneden/los wapperen en klaar is klara!