Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Ah bedankt voor het delen van die kortingscode! Ik was al een tijdje op zoek. Mijn eerste shampoobar via ik dacht Holland&Barret was echt een grote mislukking, maar ik wilde wel nog wat anders proberen wat het idee spreekt me wel heel erg aan. Al die plastic flessen... En dan ben ik nog vrij zuinig met shampoo.
Had van het weekend al getwijfeld om bij HappySoaps te bestellen (ook fijn dat het in NL wordt gemaakt!) en nu dan maar daadwerkelijk een bestelling er uit gedaan! En met de korting ook een deo en een lipbalsem meebesteld. Ben benieuwd!
Ingrid_92 schreef:Ik heb ook via shampoobars een shampoobar. Ik heb de citroen, gemaakt voor vet haar. Het scheelt echt. Waar ik eerst mijn haar echt dagelijks moest wassen om toonbaar de deur uit te kunnen (het was na 1 dag écht vet), kan ik nu zeker 2 dagen zonder haar wassen.
Floran schreef:Ingrid_92 schreef:Ik heb ook via shampoobars een shampoobar. Ik heb de citroen, gemaakt voor vet haar. Het scheelt echt. Waar ik eerst mijn haar echt dagelijks moest wassen om toonbaar de deur uit te kunnen (het was na 1 dag écht vet), kan ik nu zeker 2 dagen zonder haar wassen.
Merkte je dit meteen al of pas na een poosje wassen met de shampoobar? Ik heb namelijk exact dit haar wat je omschrijft en de citroen inmiddels binnen gekregen. Het ruikt in elk geval heerlijk, ben nu ook benieuwd of ik het inderdaad minder vaak hoef te wassen.
Sem_ schreef:Leuk om te zien dat de kortingscode door meerdere zijn gebruikt!Ik vond hem hier via Google: https://www.hetboekenatelier.nl/2020/08 ... appysoaps/
Ik heb zelf de green tea shampoo bar en conditioner besteld en een houdertje.
_San87_ schreef:Enige waar ik nog een beetje tegenaan hik is de mogelijke zooi die het geeft. Zo'n zeepje wordt toch nat en ik herinner me nog wel wat natte zeep taferelen van vroeger.
Verder lijkt t me heel fijn spul.
Whizz schreef:Shampoobar gebruikers, hebben jullie niet dat na een paar keer gebruiken er een soort vettige laag ontstaat? Ik probeerde het een jaar of twee geleden en had daar last van. Is het inmiddels zoveel verbeterd dat je daar geen last meer van hebt? Jullie zijn zo positief dat ik het weer wil proberen.
black_kelpie schreef:_San87_ schreef:Enige waar ik nog een beetje tegenaan hik is de mogelijke zooi die het geeft. Zo'n zeepje wordt toch nat en ik herinner me nog wel wat natte zeep taferelen van vroeger.
Verder lijkt t me heel fijn spul.
Je moet inderdaad wel zorgen dat hij tussendoor kan drogenDan gaat de bar ook langer mee. Een zeepschaaltje waar geen water in kan blijven staan werkt daar wel mooi voor. Op reis liet ik hem altijd drogen op een droog washandje en dan deed ik hem erin om mee te nemen, dat gaat ook heel goed.
Whizz schreef:Shampoobar gebruikers, hebben jullie niet dat na een paar keer gebruiken er een soort vettige laag ontstaat? Ik probeerde het een jaar of twee geleden en had daar last van. Is het inmiddels zoveel verbeterd dat je daar geen last meer van hebt? Jullie zijn zo positief dat ik het weer wil proberen.
Die ervaring heb ik wel met haarzeep, niet met shampoo bars. Haarzeep is gemaakt met verzeepte olie, net als gewone stukken zeep, maar in andere verhoudingen. Voor mijn haar is dat waardeloos.