Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Inmiddels is mn hoofd aardig op orde.
Maar lopen is echt problematisch. Heb weinig gevoel in mn linkerbeen en mis in beide ook behoorlijk kracht.
Heb afgelopen dagen alleen maar op bed gelegen, vandaag even een half uurtje naar stal, maar zonder krukken kom ik nergens.
Mn onderrug is blauwer dan blauw, en ben echt niet pijnvrij...
Man wat duurt dit lang
ivy_power89 schreef:Ik ben naar het ziekenhuis vervoerd, ik hoop voor de verpleegkundige dat ik wel een gesprek heb gevoerd want ook van de rit kan ik mij niets herinneren.
?
Keandra schreef:Beter controleren die handel.
Tekenen van uitval, ook al is het 'enkel' maar een bloeduitstorting, zijn nooit goed.
Vind het echt raar dat ze juist een foto van je rug genomen hebben.
Ik heb dit jaar in maart mijn rug gebroken, L1 indeukingsfractuur. Ze meenden op spoed van me gewoon te laten gaan, want geen bloeduitstorting of pijn bij drukken op de wervels. Maar kon het niet houden van de pijn om me op mijn zijkant te leggen. Dat was de trigger om toch een ct te laten doen.
Dan was het oei, tis toch erger dan verwacht.
Ondertussen zijn we eind december en 9 maand later, en nog is het handeltje niet in orde.
Als het ooit nog in orde komt.
Dus laat je niet doen en zorg dat ze je degelijk nakijken van deze keer.
Een rug heb je nodig tot je einde. Dat ze daar hun werk eens doen waarvoor ze opgeleid zijn ipv jou te laten afzien in onwetendheid.
Keandra schreef:Beter controleren die handel.
Tekenen van uitval, ook al is het 'enkel' maar een bloeduitstorting, zijn nooit goed.
Vind het echt raar dat ze juist een foto van je rug genomen hebben.
Ik heb dit jaar in maart mijn rug gebroken, L1 indeukingsfractuur. Ze meenden op spoed van me gewoon te laten gaan, want geen bloeduitstorting of pijn bij drukken op de wervels. Maar kon het niet houden van de pijn om me op mijn zijkant te leggen. Dat was de trigger om toch een ct te laten doen.
Dan was het oei, tis toch erger dan verwacht.
Ondertussen zijn we eind december en 9 maand later, en nog is het handeltje niet in orde.
Als het ooit nog in orde komt.
Dus laat je niet doen en zorg dat ze je degelijk nakijken van deze keer.
Een rug heb je nodig tot je einde. Dat ze daar hun werk eens doen waarvoor ze opgeleid zijn ipv jou te laten afzien in onwetendheid.
ivy_power89 schreef:Nou ik ben echt net thuis.
Ze verwachten dat het niet komt door het letsel in mn rug, maar dat het nu letterlijk tussen mn oren zit.
Dat ik door een traumatische ervaring uitval krijg van ledematen. En ik kan echt niet ontkennen dat ik de laatste dagen er best mee bezig ben geweest.
Ik heb echt neurologische afwijkingen, maar kan nog lopen, dus het heeft tijd nodig.