Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
proudmama schreef:Jammer he , dar voor sommige vrouwen dit inzicht te laat is.
Tegenwoordig zijn er al een flink aantal “vrouwenklinieken” .
Ntlie_ schreef:Interessant topic dit.
Gisteren bij de HA geweest, maar die wist ook niet zo goed wat ze er verder mee moest heb ik het idee. Weer standaard prik formulier mee maar zijn zelfde dingen als die ik voor de verloskundige moest laten prikken en die waren goed. Heb het idee dat ik geen steek verder kom maar lig inmiddels wel nachten wakker met een mega snel bonkend hart (nu ook weer).
Ntlie_ schreef:Bedankt voor je reactie. Een smartwatch heb ik, maar word daar ook een beetje gek van in deze tijd omdat ik constant mijn hartslag aan het checken ben. Nu is het 120 in rust... Gisteren stond ik in de rij bij de supermarkt en was het 158.
Fijn dat er bij jou nu eindelijk serieus naar gekeken wordt, hopelijk komt er ook wat uit (niks ernstigs). Bij welk centrum zit je?
proudmama schreef:Bij vrouwenhart.nl hebben ze ook een forum voor zwangeren. Daar kan je eventueel ook je vraag stellen en ook of iemand een vrouwencardioloog of kliniek weet bij jou in de buurt. Inderdaad is je hartslag best hoog, ik had die zo hoog met een weeenremmer en weet wat je bedoelt, je bonkt je bed uit .
Het is op Facebook he , vrouwenhart.nl