Sunnda schreef:Dit is precies waarom ik zo walg van die hele mondkapjesplicht. De overheid heeft net zo goed bepaald dat bepaalde mensen vanwege medische redenenen geen mondkapje ophoeven dan dat het voor de rest van NL wel verplicht is. En dan moeten al die azijnzeikers die vinden dat je naar de overheid moet luisteren toch nog even besluiten dat de overheid het blijkbaar allemaal goed weet, maar dat mensen met medische problemen aan hen verantwoording moeten afleggen waarom ze geen mondkapje dragen.
Of nee, dat ze een button moeten dragen want dan kunnen zij zien dat het echt is.
Joehoeee...echt helemaal niemand op deze wereld zit op je mening te wachten hoor. Echt niemand.
Als ik iemand zonder mondkapje zie denk ik; misschien is ie wel ziek.
Als iemand dan daar direct zulke problemen mee hebt als sommigen in dit topic zou ik diegene sterk aanraden een psycholoog te bezoeken om van je arrogantieproblemen af te komen dat je denkt dat iemand op de wereld jouw mening belangrijk vindt.
De overheid heeft gezegd dat het niet hoeft, dus bemoei je in godsnaam met je eigen problemen.
Als deze redenering klopt dan draag ik lekker ook geen mondmasker en moet niemand daarover zeiken. En nee, niets mis met mij. Maar fijn dat mensen dan direct denken dat ik wss wel ziek ben en zich verder niet bemoeien.