Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:53

S8903N schreef:
Lau schreef:
Deze strings zijn echt ideaal: Net ontdekt #zalandostyle
https://www.zalando.nl/magic-bodyfashio ... c-q11.html

Ja strings zijn geweldig (zelf fan van de variant met kanten bovenrand want die snijdt niet onder een strakke broek).

Helaas dus niet geschikt voor onder een rok, gezien alleen de locale bejaarden club warm loopt voor mijn uitgezakte derrière als die rok met een windvlaag een stukje de lucht in gaat :')
Graag wat meer stof voor dit soort situaties, en dan zonder de diagnose pleinvrees :D

Misschien handig om nog even te vermelden: ik heb normaal een maat 38 (jeansmaat 28) dus een maat L lijkt mij toch echt veel te groot.

Ik zal toch de l pakken doe Ik ook met min kleine kont.. dan blijven ze lekker zitten en niet tussen je billen als ze daar niet horen al draag ik eigenlijk bijna alleen strings ( anti rok :D ) lang leve de spijkerbroek

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:54

S8903N schreef:
Grijns van oor tot oor hier, fijn dat jullie mijn humor goed kunnen waarderen!

Voel me met een string toch niet helemaal lekker, ook niet een beetje stout ofzo...
Gewoon een beetje het idee dat dat niet meer hoort als je moeder bent :Y)

En geen probleem mee...
En 2 jongens O:)

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:56

Hier altijd string, want ik vind die naden over de bollen niet mooi en de pijpjes van boxers rollen omhoog. Wanneer ik rokje of jurk draag, doe ik een katoenen 'fietsbroekje' erover aan. Is een soort van boxershort met lange pijpjes. Zocht ooit op onderbroek met lange pijpen, maar belande toen in de middeleeuwen. Wanneer je bij wehkamp, zalando, bonprix op fietsbroekje zoekt, komt het wel goed.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:58

S8903N schreef:

Voel me met een string toch niet helemaal lekker, ook niet een beetje stout ofzo...

Ook moeders dragen stringen. Gooi die gedachte gauw uit je hoofd. Dat kwelt alleen maar. Draag wat je fijn vind

Dennis

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:01

Sloggi midi!
Die verslijt ik echt, en alle andere in de kast worden pas gepakt als die allemaal in de was zitten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:03

S8903N schreef:

Joh, je hoeft toch geen verantwoording af te leggen over het soort onderbroek dat je draagt? Kom op, eerst en vooral moet ie lekker comfortabel zijn, "schuttingwoord" de rest.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:05

Nou deze moeder draagt geen reetveters. Ik denk dat ik dan de hele dag loop te trekken aan de stof tussen mijn billen. En ik vind ze ook niet hygiënisch.
En ik heb nog nooit het probleem gezien van randjes. Mag niemand weten dat je ondergoed draagt?
En ondergoed moet vooral comfortabel zijn. Dan maar wat minder sexy. Voor wie eigenlijk? Niemand die het ziet immers?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:11

S8903N schreef:

Wie bepaald dat?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:13

Marie111 schreef:
Nou deze moeder draagt geen reetveters. Ik denk dat ik dan de hele dag loop te trekken aan de stof tussen mijn billen. En ik vind ze ook niet hygiënisch.
En ik heb nog nooit het probleem gezien van randjes. Mag niemand weten dat je ondergoed draagt?
En ondergoed moet vooral comfortabel zijn. Dan maar wat minder sexy. Voor wie eigenlijk? Niemand die het ziet immers?

Maar is het niet dragen van eens string gekomen na het baren van kinderen of daarvoor al aanwezig.

Ik zie echt geen link met moederschap waardoor bepaald ondergoed niet meer zou kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:25

Soort van degelijkheid die er een beetje bij lijkt te horen? Zie het al voor me dat ze tegen mijn kinderen op het schoolplein roepen ‘Ieuw jouw moeder heeft een reetveter aan!’

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:28

S8903N schreef:
Soort van degelijkheid die er een beetje bij lijkt te horen? Zie het al voor me dat ze tegen mijn kinderen op het schoolplein roepen ‘Ieuw jouw moeder heeft een reetveter aan!’

En dat valt op omdat er geen naden zichtbaar zijn?
Strings zijn tegenwoordig heel normaal. 30 jaar terug was het nog minder voorkomend maar inmiddels volledig geaccepteerd ondergoed.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:30

ja ik herken het wel hoor, dat je ook in je ondergoed voor je kinderen staat en dan hoeven ze niet álles te zien bijvoorbeeld. Of dat ze straks zeggen ik wil ook zo'n onderbroek als mama :')
Daarom, die van de H&M, tekenen niet af en toch net iets meer om t lijf :))
en onder rokken heb ik altijd panties trouwens met vaak t bovenste stuk zo'n donkerder broekje. Voelt fijner onder een rok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:33

belle_boef schreef:
S8903N schreef:

Strings zijn tegenwoordig heel normaal. 30 jaar terug was het nog minder voorkomend maar inmiddels volledig geaccepteerd ondergoed.

Nee, omdat je met jonge kinderen nogal eens moet hurken of je je handen vol hebt met een windvlaag waardoor dus zichtbaar wordt wat er onder je rok zit :o
En ja jullie hebben gelijk, dat is een maatschappelijk ‘probleem’ want helaas lopen er hier veel van die degelijke mutsen rond die hier wel wat over te zeggen hebben.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:37

Ik vind de boxers van de action nog steeds het fijnst, die kleurige. Andere merken kruipen bij mij ook vaak omhoog, maar deze niet.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:37

S8903N schreef:
Nee, omdat je met jonge kinderen nogal eens moet hurken of je je handen vol hebt met een windvlaag waardoor dus zichtbaar wordt wat er onder je rok zit :o
En ja jullie hebben gelijk, dat is een maatschappelijk ‘probleem’ want helaas lopen er hier veel van die degelijke mutsen rond die hier wel wat over te zeggen hebben.

Ach, dat is hetzelfde als mannen en grote auto's.
Was eens een discussie tussen wat collega's over grote auto's.
Ik heb ze bijgeveegd: joh, het maakt niet uit hoe groot jouw auto is; hij past in de kofferbak van mijn auto. }:)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:41

S8903N schreef:
belle_boef schreef:

Maar je schaamte hierbij is kleiner met een gewone onderbroek of is net zo ongemakkelijk als je omgeving je string ziet?

En gaan ze je er op aanspreken dat je niet “het juiste ondergoed” aan hebt?

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:48

Nou ik ben 36 en heb 3 kinderen.
En ik draag toch echt niks anders dan strings.
Al het andere vind ik werkelijk vreselijk.
En wat een ander van mijn ondergoed vindt boeit me geen ene REET <<) <<)
Overigens zijn ze bij mij niet zichtbaar boven de broek oid.
Ik heb zo'n simpel katoenen 3-packje van de Hema

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:48

Zonder twijfel de SLOGGI MIDI !!!!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:59

ClaudiaHS schreef:

Nou heb ik het idee dat eem string boven je broekrand tegenwoordig ook niet meer 'in' is.

Toen ik zo'n 15 jaar geleden op de middelbare school zat, liep 80% van de meiden op school met strings boven hun broek. (Ik deed dus niet mee met de mode :+ )

Heb me altijd afgevraagd wat nou het hele idee erachter was :')

Draag zelf overigens geen strings, omdat ik ze niet lekker vind zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:05

ikke schreef:
Ik heb ze bijgeveegd: joh, het maakt niet uit hoe groot jouw auto is; hij past in de kofferbak van mijn auto. }:)

_O- Geweldig!

SillyB schreef:
ja ik herken het wel hoor, dat je ook in je ondergoed voor je kinderen staat en dan hoeven ze niet álles te zien bijvoorbeeld. Of dat ze straks zeggen ik wil ook zo'n onderbroek als mama :')

Dit dus onder andere :Y)

belle_boef schreef:
Maar je schaamte hierbij is kleiner met een gewone onderbroek of is net zo ongemakkelijk als je omgeving je string ziet?

En gaan ze je er op aanspreken dat je niet “het juiste ondergoed” aan hebt?

Met een gewone voel ik me dan toch iets minder bloot.
En was het maar zo dat ze het recht in mijn gezicht zeiden! Vooral heel veel achterbaks en achter je rug om hier :n

ClaudiaHS schreef:

HELD! _/-\o_

Patt schreef:

Die is nu al zo vaak voorbij gekomen, die ga ik zeker bestellen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:18

S8903N schreef:
ikke schreef:

_O- Geweldig!

Enne, niks gelogen met een DAF LF45 (paarden)vrachtwagen op het erf :D

S8903N schreef:
Patt schreef:

Die is nu al zo vaak voorbij gekomen, die ga ik zeker bestellen!

Vlot zijn en opletten, ze zijn nu in de aanbieding! Beetje shoppen kan nuttig zijn.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:32

Ter stal heeft ook hele fijne. Das ook 3 voor bepaalde korting op totaal bedrag.

Heup of de taille slip.

Ik zweer er bij. Vroeger had ik die van henk ten hoor. Tot die dicht ging. daarna echt hele kast vol ondergoed wat niet lekker zat tot ik bij deze kwam

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 00:39

Dilan93 schreef:
Die omschrijving _O- _O-

Denk dat ik dan toch nog een voordeel heb met mijn deels achtergebleven hardloperskont :+ Heb niet heel gauw last van kontkruipers gelukkig. Heb ondergoed van Primark, maar dat slijt wel vrij snel. Koat geen drol ook.

Hier ook het enige dat blijft zitten. :x ook hier kruipt alles naar boven behalve de primark lelijkerds. Ze hebben ook nog eens geen naden opzij dus ook geen pijnlijke afdrukken in de zijkanten.
Ze lijken kwa pasvorm op de sloggi midi trouwens.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 02:55

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 06:08

Palmboom95 schreef:
Deze misschien? Gezien de breedte van het onderstukje kan de stof achter niet echt op reis gaan als dat op zijn plek blijft.
https://www.hunkemoller.nl/invisible-br ... 67802.html

Heel leuk maar die hebben bij mij enkele reis prullenbak gekregen. Zit waardeloos. Ze hadden een identiteitscrisis. Dachten dat ze een string waren.