Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parador schreef:Ik heb in 2013 ook mijn sleutelbeen gebroken . Zag er volgens de artsen netjes uit en hoefde niet geopereerd te worden . Maar herstel bleef uit en klachten werden al snel erger en serieuzer . Na een goed half jaar is er toch besloten tot een operatie . 1 stukje bot is er uitgehaald ( afegstorven) en er is een flinke plaat in gezet . Deze zit er nog steeds in en zal er ook niet uitgehaald worden . Er is uit mijn bovenarm bot geschraapt om het missende stukje bot te doen opvullen . Na de operatie heeft zich een frozen shoulder ontwikkelt . Hiervoor ging ik 2 x pw naar de fysio . Ben nu 7 jaar verder en het wordt nooit meer zoals het was . Heb elke dag druk en last van mijn schouder . Gek genoeg is het geen echte pijn . Luister goed naar je lichaam . Succes
Mandy_89 schreef:@mindim.
Jeetje zeg, wat verschrikkelijk!
Poe daar zit ik echt niet op te wachten.
Heb m'n armen nodig voor mijn werk, dus zolang het niet genezen kan ik helemaal niets.
Mandy_89 schreef:Ben vorige week woensdag gevallen. En de chirurg zei inderdaad als ik kies voor operatie beslis dan deze week nog. Dan kan ik volgende week terecht. Zo is het nog geen 14 dagen geleden
SimoneeM schreef:Ik had ook echt een hartslag van 120 (hoor je lekker piepen op die ok :’) ), maar het komt echt goed!
Denk aan iets leuks, dan droom je vaak ook leuker! En idd. Voor je het weet slaap je al
Mandy_89 schreef:Dank voor je reactie. Dit soort verhalen doen mij goed, en geven mij steeds meer vertrouwen dat ik echt niet zo bang hoef te zijn. Als zal ik waarschijnlijk toch wel natbezweet aankomen in het ziekenhuis haha, dat vind ik wel altijd heel vervelend, zodra ik stress en spanning heb dan ga ik heel erg zweten. En omdat ik mij daar dan weer druk om maak ga ik nog meer zweten. Echt een ramp