Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Fijn dat je laatste herinnering aan haar een positieve is, Neonlight. Het lijkt me heel moeilijk in deze tijd als je geen directe familie bent
Weet iemand of er binnenkort nog weer een persco gaat komen? Ik maak me een beetje zorgende besmettingen lijken niet meer echt af te nemen en juist weer een beetje te stijgen. Nu ben ik geen viroloog, maar kijkend naar de beslissingen van het kabinet hebben zij ook maar matig contact met virologen dus tja
purny schreef:Sheran schreef:Fijn dat je laatste herinnering aan haar een positieve is, Neonlight. Het lijkt me heel moeilijk in deze tijd als je geen directe familie bent
Weet iemand of er binnenkort nog weer een persco gaat komen? Ik maak me een beetje zorgende besmettingen lijken niet meer echt af te nemen en juist weer een beetje te stijgen. Nu ben ik geen viroloog, maar kijkend naar de beslissingen van het kabinet hebben zij ook maar matig contact met virologen dus tja
Het valt op dat vooral na versoepelingen de cijfers omhoog schieten. Beetje te opvallend
Sheran schreef:Ja ik dacht dus dat ze nog steeds wel een daling verwachtten, en dat de lockdown van 2 weken die daling zou versnellen. Maar nu zit er weer stijging in en ik zou het echt vreemd vinden als ze dit dus nog 2 weken zouden aankijken. Ik ben die corona nu wel een beetje zat.
Sheran schreef:Nee, dus daarom vraag ik me af waarom mensen van die onnodige feestjes blijven houden en gewoon bij elkaar op bezoek gaan en miepen over vakanties. Word er een beetje boos van
lenaa_tje schreef:Wel vind ik dat mensen wat positiever kunnen zijn. Zo heb ik genoten van de kibbeling drive in vandaag. En gebakken vis gegeten met uitzicht op zee (in de auto natuurlijk)
Precies hetzelfde gegeten als normaal alleen de plek van opeten was in m’n auto
Was net zo leuk en lekker.
Sheran schreef:Zeuren vind ik niet erg (zeur maar raak!) maar blijf gewoon zo veel mogelijk thuis, juist zodat alle ondernemers weer zo snel mogelijk aan de gang kunnen. Dit blijft zo lang slepen!
Sheran schreef:Even wat overdreven gesteld: 'Ik móet op vakantie! Ik heb zo hard gewerkt! Ik verdien dit!'
Mensen, denk ik dan, vakantie is een luxe. Als je grootste probleem is dat je niet op vakantie kan mag je jezelf heel gelukkig prijzen. En ja het is k*t en je mag het best heel jammer vinden, maar vakantie is een luxe. En mensen die zeggen dat ze vakantie echt nódig hebben omdat ze anders doodgaan in hun eigen huis of whatever die hebben problemen waar een vakantie niks aan gaat veranderen.
</bitchymodus>
(sorry)