Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Een goede kapper, maar ik zweer ook bij de Andrélon Oil&Curl shampoo met buriti olie. Eindelijk geen pluis meer!
DideH schreef:[ [url=m/Nf8aYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bdlbwd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had het er laatst met mijn kapper over wat ik uitspook met mijn haar. Had ze nog nooit gehoord, dus zal het delen mocht er iemand nog meer iets aan hebben. Na jaren zoeken heb ik een eigen werkwijze ontwikkelt.
Ik borstel mijn haar alleen als het nat is. Voor het borstelen spray ik wonder serum spray van Haircare van de action erin (echt fantastisch spul). Vervolgens maak ik een hoge strakke staart en spray ik haarlak erin (ja op nat haar). Door die stap drogen mijn krullen meer "in elkaar" op dan als een compleet onplofte poedel.
Weet niet of meer mensen dat hier ook doen? Of ben ik echt een einzelganger?
Krijg de laatste jaren wel leuke complimenten over dat mensen mijn krullen/haar heel erg mooi vinden![]()
DideH schreef:[ [url=m/Nf8aYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had het er laatst met mijn kapper over wat ik uitspook met mijn haar. Had ze nog nooit gehoord, dus zal het delen mocht er iemand nog meer iets aan hebben. Na jaren zoeken heb ik een eigen werkwijze ontwikkelt.
Ik borstel mijn haar alleen als het nat is. Voor het borstelen spray ik wonder serum spray van Haircare van de action erin (echt fantastisch spul). Vervolgens maak ik een hoge strakke staart en spray ik haarlak erin (ja op nat haar). Door die stap drogen mijn krullen meer "in elkaar" op dan als een compleet onplofte poedel.
Krijg de laatste jaren wel leuke complimenten over dat mensen mijn krullen/haar heel erg mooi vinden![]()
Peelie schreef:DideH schreef:[ [url=m/Nf8aYY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou echt overstappen naar een goede gel en dat in je natte haar scrunshen, dan ga je nog veel mooiere krullen krijgen denk ik.
Maartje1990 schreef:Het mooiste zitten mijn krullen als ik mijn haar was/nat maak, borstel en aan de lucht laat drogen.
Maar ik ben een avonddoucher dus s ochtends is het dan toch niet hetzelfde. Maar absoluut NIET borstelen dan krijg ik 1 ontploft hoofd. Doe ik enkel voor het werk omdat het dan toch vast in een staart moet.
Verder doe ik niks bijzonders, gebruik geen speciale shampoo ofzo