Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melewel94 schreef:secricible schreef:
Als je daarnaast je nuvaring vaak genoeg vervangt niet
Anticonceptie is nooit 100% veilig he
MarcoBorsato schreef:Ik zou het even afwachten en dan inderdaad een clearblue halen. Of, dat is mijn boktantwoord.
Ik zou in het echt namelijk ziek veel testen kopen en het proberen maar dat is niet handig.
MarcoBorsato schreef:Ik zou in het echt namelijk ziek veel testen kopen en het proberen maar dat is niet handig.
Melewel94 schreef:MarcoBorsato schreef:Ik zou in het echt namelijk ziek veel testen kopen en het proberen maar dat is niet handig.
Dit dus
Hahaha geweldig
Heb over clear blue ook veel gelezen dat die dus niet zo betrouwbaar zijn, en rete duur dus in verhouding.
Had een blog gelezen van iemand, en de action en kruidvat kwamen het beste uit. Ze wist dat ze zwanger was, en de volgende dag had ze dus een hoop testen gedaan om te kijken welke nu aansloegen en welke niet.
Edit: alle testen waren negatief behalve die van de kruidvat en action
Melewel94 schreef:Had een blog gelezen van iemand, en de action en kruidvat kwamen het beste uit. Ze wist dat ze zwanger was, en de volgende dag had ze dus een hoop testen gedaan om te kijken welke nu aansloegen en welke niet.
Gini schreef:Melewel94 schreef:Had een blog gelezen van iemand, en de action en kruidvat kwamen het beste uit. Ze wist dat ze zwanger was, en de volgende dag had ze dus een hoop testen gedaan om te kijken welke nu aansloegen en welke niet.
Je hebt op een dag toch maar 1 keer ochtendurine? Of had ze alle testen in 1 potje plas gestoken?
Gini schreef:Melewel94 schreef:Had een blog gelezen van iemand, en de action en kruidvat kwamen het beste uit. Ze wist dat ze zwanger was, en de volgende dag had ze dus een hoop testen gedaan om te kijken welke nu aansloegen en welke niet.
Je hebt op een dag toch maar 1 keer ochtendurine? Of had ze alle testen in 1 potje plas gestoken?
Melewel94 schreef:Heb over clear blue ook veel gelezen dat die dus niet zo betrouwbaar zijn, en rete duur dus in verhouding.
Had een blog gelezen van iemand, en de action en kruidvat kwamen het beste uit. Ze wist dat ze zwanger was, en de volgende dag had ze dus een hoop testen gedaan om te kijken welke nu aansloegen en welke niet.