Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Ik ben vorige week Maandag op Negatief getest omdat ik erg moe bleef en last van mijn keel had. Hier test het ziekenhuis zelf en ik heb een vitaal beroep, dus kon binnen 3 uur terecht en in de avond had ik de uitslag. Toch was ik Dinsdag nog even thuis gebleven maar Woensdag lukte het wel weer.
Qua gevoel van het staafje in de neus was het even niet lekker, alsof je even zoutoplossing insnuift en het achterin je neus zit, zeg maar. Maar het is even doorzetten. Vervolgens gaan ze (met hetzelfde staafje, iewl) achterin je keel, waarbij ik ook bijna moest kokhalzen.
Sharon_91 schreef:Even een vraagje voor degenen die online een afspraak hebben gemaakt... hoe lang duurde het voordat je de bevestigingsmail kreeg?
Is al een paar uur geleden.......
maj0 schreef:Sharon_91 schreef:Even een vraagje voor degenen die online een afspraak hebben gemaakt... hoe lang duurde het voordat je de bevestigingsmail kreeg?
Is al een paar uur geleden.......
Heb je een hotmail adres?
Ik had hem geloof ik vrij snel maar weet ik niet zeker omdat ik dus mijn man zijn mail heb gebruikt wegens niet over komen op mijn hotmail adres.
maj0 schreef:Daar zit het probleem.
Ik had dat namelijk de eerste keer mijn mijn mail ook. Die mail is nooit aangekomen vandaar nu met ander mail adres gedaan.
Je krijgt ook nog een smsje als het goed is. Daardoor wist ik de vorige keer dat het wel goed zat.
Edit: Afspraak gemaakt rond 13:55. 14:30 mail en sms
floorsil schreef:Veel dus toch later dan 48 uur de uitslag. We gaan hopen dat het er morgen is.
Sharon_91 schreef:Dank je voor de info!
Ai, dan zal t bij mij niet goed gegaan zijn. 12.00 uur gemaakt en geen sms en/of mail.