Travel_me schreef:@Sevke: Welkom! Train je iedere keer met PT of ook gewoon alleen? Lijkt mij wel lastig om trainingen te doen die je vreselijk vind XD. Ik zou daar geen motivatie voor hebben.
En qua eten, red je dat op zo weinig koolhydraten? Ik klink een beetje zeurderig, maar snap soms niet hoe mensen zo veel trainen met weinig koolhydraten. Ik zou dan namelijk 0 energie hebben XD
Altijd met PT, maar online

De trainingen duren tussen 25 en 40 minuten, dus das zo om, ook als het iets is waar je niet zoveel zin in hebt. Maar ik moet nog wat vet verliezen, en dan zijn de tabata trainingen wel super efficient natuurlijk.
Met de koolhydraten valt het wel mee. Soms heb ik er wel last van, en als ik een cardio/HIIT training heb, eet ik wel koolhydraten of je kunt me opvegen. Het hangt er zo'n beetje vanaf hoe de dag is, zeg maar.
Gisterenmiddag had ik voor lunch een restje van de afhaalchinees met chopchoy en kip en er zat rijst bij en ik ben de hele namiddag opgezwollen geweest als een ballon, dus koolhydraten 's middags moet ik maar niet meer doen.
@Neverland: de weegschaal mag je inderdaad links laten liggen. Het meetlint is beter, of de bodyscan. Daar moet ik elke maand verplicht op

En ik mag niet zo weinig eten als jij. In het begin at ik te weinig volgens mijn coach. Nu moet ik verplicht meer eten, ook verplichte tussendoortjes. Anders gaat je lichaam in 'spaarstand' en kom je aan.