Sterkte met het herstel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Wat betreft het pijnstillers vooraf innemen, dat kan ik echt niet zonder water en ik moet nuchter blijven dus.
En ice pack kopen we daar dus ik veronderstel dat ze er al wel koud hebben liggen.
Dankjewel voor de succes wensen!!
Goof schreef:MoppieFilou schreef:Wat betreft het pijnstillers vooraf innemen, dat kan ik echt niet zonder water en ik moet nuchter blijven dus.
Nuchter blijven betekent dat je geen uitgebreid, zwaar ontbijt moet pakken, maar een slok water mag altijd.
Rintah schreef:MoppieFilou schreef:Wat betreft het pijnstillers vooraf innemen, dat kan ik echt niet zonder water en ik moet nuchter blijven dus.
En ice pack kopen we daar dus ik veronderstel dat ze er al wel koud hebben liggen.
Hier hetzelfde hoor, maar het oplossen van paracetamol in bodempje water en slokje om smaak weg te spoelen waren geen probleem (totaal minder als half plastic bekertje water)
Overleggen/navragen of dit aangeraden/afgeraden wordt kan altijd
MoppieFilou schreef:Wat betreft het pijnstillers vooraf innemen, dat kan ik echt niet zonder water en ik moet nuchter blijven dus.
Pepperrr schreef:Wacht maar, die pijn komt langzaam maar zeker![]()
Veel sterkte! Verdoving zal nu wel uitgewerkt zijn denk ik?
Hutcherson schreef:Fijn dat je geholpen bent! Kan alleen maar beter worden nu. En dan heb ik niet over de pijn want dat kan alle kanten op.. Maar je bent ervanaf en het gaat allemaal herstellen! Goed gedaan!
Pepperrr schreef:Ja lastig he... Heb je ook een spoelspuitje meegekregen? Daar zit een fijn haakje aan waarmee je makkelijk in je 'gaten' kan spuiten. Mond spoelen met zoutoplossing werkt ook fijn!
Als je die niet hebt kun je misschien bij de apotheek vragen of ze die daar hebben.