Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lughnassadh schreef:Zou dat matje de oorzaak kunnen zijn? Die dingen schijnen best wel voor problemen te kunnen zorgen.
Lalidan schreef:Obstipatie kan echt heel, héél veel pijn doen. Dus hoe ellendig ook, ik denk dat het toch de moeite waard is te kijken wat er gebeurt zonder oxycodon en met de verhoogde macrogol.
Hoe staat het met eten, lukt dat wel?
zonnebloem18 schreef:Kan je niet overgeplaatst worden naar het UMCG. Zoals ik eerder al aangaf misschien in overleg met je zorgverzekeraar. Die heeft er ook baat bij dat je goed geholpen wordt i.p.v. dit gedoe.
fenja schreef:zonnebloem18 schreef:Kan je niet overgeplaatst worden naar het UMCG. Zoals ik eerder al aangaf misschien in overleg met je zorgverzekeraar. Die heeft er ook baat bij dat je goed geholpen wordt i.p.v. dit gedoe.
We hebben al geopereerd voor een second opinion echter werk het umcg nauw samen met martini voor een seccond opinion zal ik dan waarschijnlijk naar Zwolle gestuurd worden. Vermoeiend is het allemaal wel. Ik heb het met mijn vader er over gehad en martini heeft tot woensdag om met iets te komen anders gaan we ergens anders heen.
Ik moet blijkbaar ook mijn medicijnen goed blijven bekijken en iedere keer navragen of er iets veranderd is.
Vanmorgen heb ik dus niet mijn langwerkende oxycodon gehad die was blijkbaar gestopt in de computer. Ik had om half 6. Veel pijn en heb dus toen de medicijnen van 7 uur in genomen in overleg met de nachtzuster en toen nooit nageteld of gekeken of ik alles wel had. Ga er van uit dat ze alles geven.
Had dus later vanmorgen veel pijn en toen heeft de zuster die de ochtenddienst had eens nagekeken wat ik gehad had en wat ik nog mocht hebben. Zij kwam dus even later met de langwerkende oxycodon aan zetten.
Ik baal hier dus ontzettend van en is niet de eerste keer dat dit gebeurd is. Volgens mij kan ik beter zelf alle pillen in mijn kast hebben liggen en ze zelf op tijd in nemen.
gomir schreef:Heb je sinds de 13de helemaal geen ontlasting gehad? Want dan lijkt dat me wel echt een belangrijk actiepunt.
Ik zou persoonlijk Zwolle een gekke plek vinden voor een second opinion. In jouw geval zou ik zeker naar een kliniek willen waar ze ervaring hebben met slokdarm/maagoperaties.
In onze regio zijn dat voor zover ik weet Martini, UMCG (?), mcl en zgt.
MarliesV schreef:Waarom doen ze geen klysma of darmspoeling?
Kunnen ze zien op de echo of scan dat er ontlasting zit in je darmen of ben je 'leeg'.
Omdat je pijn 1 op 1 met het niet ontlasten te koppelen lijkt.
Citaat:Daarnaast 3 keer op een dag 2 zakjes mooi colon en heb al twee laag gaande klysma's gehad en 1 keer een hoog opgaande klysma
Hannanas schreef:MarliesV schreef:Waarom doen ze geen klysma of darmspoeling?
Kunnen ze zien op de echo of scan dat er ontlasting zit in je darmen of ben je 'leeg'.
Omdat je pijn 1 op 1 met het niet ontlasten te koppelen lijkt.
Marlies, Fenja vertelde dat ze dat al gehad heeft:Citaat:Daarnaast 3 keer op een dag 2 zakjes mooi colon en heb al twee laag gaande klysma's gehad en 1 keer een hoog opgaande klysma
Heel veel sterkte Fenja