Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Fijn al die reacties, het is dan blijkbaar niet zo uitzonderlijk om te doen
prugelpiet schreef:Ik kom heel veel in het bos, en ik kom daar heel veel mensen tegen die alleen wandelen. En ik heb er werkelijk nooit wat raars van gedacht. Alleen paardrijden doe je toch ook?
Voor mensen die moeten weten waar je bent kan je Endomondo gebruiken. Als je op die app aan hebt staan dat mensen je kunnen volgen, kunnen je vrienden je live tracken. Wij gebruiken die altijd bij bosritten. Dan kunnen ze thuis in geval van nood altijd zien waar we uithangen
Sizzle schreef:[***] schreef:Fijn al die reacties, het is dan blijkbaar niet zo uitzonderlijk om te doen
Ik woon in Zwitserland en daar lopen echt heel veel mensen van alle leeftijden alleen over de uitdagenste meest afgelegen plekken.
Waarom is alleen joggen of hardlopen zo doodnormaal en zou wandelen dat niet zijn?
Toen ik in Australie was deed ik ook bepaalde hikes alleen en toen bestonden smartphones nog niet eens
Sizzle schreef:[***] schreef:Fijn al die reacties, het is dan blijkbaar niet zo uitzonderlijk om te doen
Ik woon in Zwitserland en daar lopen echt heel veel mensen van alle leeftijden alleen over de uitdagenste meest afgelegen plekken.
Waarom is alleen joggen of hardlopen zo doodnormaal en zou wandelen dat niet zijn?
Toen ik in Australie was deed ik ook bepaalde hikes alleen en toen bestonden smartphones nog niet eens
Dreamy schreef:Jazeker! Wandelen is als een soort therapie voor mij, muziek op en lopen. Zowel hier als (alleen) op vakantie, ik zoek mooie gebieden uit en trek erop uit. Is zeker niet gek!