Waarom lees ik dit. Nu durf ik niet meer in november. Heel veel sterkte dames. TS, je schrijfstijl is erg leuk, zelfs nog ondanks je pijn!
Yipee schreef:Morganlefay schreef:Oef en dat op vrijdag.Ik hing ook gelijk om 8 uur aan de telefoon. Ruk geslapen ook. Ik weet het wel uit te kiezen. Volgende keer maar op maandag laten behandelen.Aaaah nee! Beterschap en een knuffel op afstand! Wat verschrikkelijk!!!
Ontsteking dus lekker aan de amoxicilline antibiotica en weer opnieuw aan de pijnstilling begin dosis. Hopelijk gaat het nu wel weg.
Yipee schreef:Ontsteking dus lekker aan de amoxicilline antibiotica en weer opnieuw aan de pijnstilling begin dosis. Hopelijk gaat het nu wel weg.Als het na een week niet over is terug.Wat betreft pijnstilling spiegel opbouwen en voorlopig doorslikken.
Sorry, maar ik moest wel lachen om je berichtjes Je verteld het leuk, en je bent een bikkel!Beterschap!
Oww wat lief!!! Met mij gaat het inmiddels goed.Vreemd genoeg wel wat fantoompijn.Hoop dat het met de andere kaakjes hier onder ons ook al wat beter gaat. Er is niks zo vervelends als kiespijn...Knuff!!
Fijn dat het beter gaat!Hier inmiddels gelukkig ook. Nog wat zweertjes in de mond maar het ergste is toch wel echt voorbij nu. Binnenkort afspraak maken voor de rechterkant...
Yipee schreef:Fijn dat het beter gaat!Hier inmiddels gelukkig ook. Nog wat zweertjes in de mond maar het ergste is toch wel echt voorbij nu. Binnenkort afspraak maken voor de rechterkant... Gelukkig dat je over de berg heen bent!!!Sterkte voor de andere kant.