Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:Ik zou voor een podotherapeut gaan (beschermd beroep) ipv een podoloog.
Maar beter nog: de huisarts en laten doorverwijzen naar een orthopeed om eerst medische issues uit te sluiten.
brokjes schreef:Qua ingegroeide nagel, er bestaan inderdaad nagelbeugeltjes via de podotherapeut, maar ik vind dat een klein plukje watten onder je nagel duwen beter werkt. Ik doe dat nu al een jaar en mijn nagels gaan nu heel goed. Hiervoor heb ik jaren met ingegroeide nagels gelopen en de nagelbeugel werkte ook niet.
Sourire schreef:Ik schop dit topic even omhoog.
Ben allereerst benieuwd hoe de afspraak van TS is verlopen?![]()
Ik kwam er vandaag achter dat als ik mijn steunzool uit mijn schoenen haal, op de grond leg en er vervolgens op ga staan; dat mijn voorvoet dan best een stuk breder is dan het zooltje zelf. Mijn voorvoet past helemaal niet in dat zooltje. Maar als het zooltje breder zou zijn zou die nooit in schoenen passen lijkt mij...
Is dat bij anderen ook zo? Dat wanneer je het zooltje uit de schoen haalt en je voet er op zet, dat je voorvoet dan breder is dan het zooltje zelf? Als dat bij jullie niet zo is wordt het waarschijnlijk tijd om de boel te laten aanpassen..
DewiRox schreef:Sourire schreef:Ik schop dit topic even omhoog.
Ben allereerst benieuwd hoe de afspraak van TS is verlopen?![]()
Ik kwam er vandaag achter dat als ik mijn steunzool uit mijn schoenen haal, op de grond leg en er vervolgens op ga staan; dat mijn voorvoet dan best een stuk breder is dan het zooltje zelf. Mijn voorvoet past helemaal niet in dat zooltje. Maar als het zooltje breder zou zijn zou die nooit in schoenen passen lijkt mij...
Is dat bij anderen ook zo? Dat wanneer je het zooltje uit de schoen haalt en je voet er op zet, dat je voorvoet dan breder is dan het zooltje zelf? Als dat bij jullie niet zo is wordt het waarschijnlijk tijd om de boel te laten aanpassen..
Nee hoor, dat klopt. Je voet is veel breder wanneer je er gewicht op zet, dat heeft iedereen. Eigenlijk gek als je bedenkt dat praktisch gezien bij iedereen dus de voet 'knel' zit in de schoen. Haal maar eens het zooltje uit je schoen zelf, dan zie je dat je daar ook overheen hangt.
Sourire schreef:DewiRox schreef:Nee hoor, dat klopt. Je voet is veel breder wanneer je er gewicht op zet, dat heeft iedereen. Eigenlijk gek als je bedenkt dat praktisch gezien bij iedereen dus de voet 'knel' zit in de schoen. Haal maar eens het zooltje uit je schoen zelf, dan zie je dat je daar ook overheen hangt.
Klopt idd.. Best raar, dat betekent dan toch eigenlijk dat je voet nooit vrij kan bewegen in een schoen. Geen wonder dat bij heel veel mensen voetproblemen ontstaan.