Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Mag ik vragen wat zo'n strip precies doet?
Ikzelf ben tot mijn 18de reisziek geweest en nog wel eens last van in mindere mate.
Hier hielp slapen of muziek luisteren met mijn ogen dicht het beste.
Cemlys schreef:Ervaringsdeskundige, 3 min auto en mijn ouders konden voor de eerste keer al aan de kant. Nog steeds last, met name bij alles wat vaart, vliegt of rijdt. Vroeger gebruikte mn moeder motilium siroop, ik ken de smaak nog steedsdat hielp goed. Misschien huisarts vragen. Bandjes heb ik ook en nog nooit zo ziek geweest me vliegen, ik ben met knikkende knieën op de terugvlucht gestapt.
Bloemetje75 schreef:Probeer ook die fles water eens. Kost niets, geeft geen rommel...
Dus half volle fles met water op de vloer van de auto vlakbij je zoontje.
Earth schreef:Nogmaals, laat de oren eens nakijken
Gwenvd schreef:Earth schreef:Nogmaals, laat de oren eens nakijken
Voor wat? Sorry even gemist. Zijn oren worden regelmatig gecheckt op oorontsteking.
genja schreef:Cemlys schreef:Ervaringsdeskundige, 3 min auto en mijn ouders konden voor de eerste keer al aan de kant. Nog steeds last, met name bij alles wat vaart, vliegt of rijdt. Vroeger gebruikte mn moeder motilium siroop, ik ken de smaak nog steedsdat hielp goed. Misschien huisarts vragen. Bandjes heb ik ook en nog nooit zo ziek geweest me vliegen, ik ben met knikkende knieën op de terugvlucht gestapt.
Zullen ze nu niet meer zo maar geven. Sinds een paar jaar is het voorschrijven redelijk strikt geworden . Dit omdat motilium/domperidon in verband wordt gebracht met hartritmestoornissen.
Ts ik zou toch eens naar de huisarts gaan ervoor. En die bandjes niet zomaar gebruiken kan best dat het voor zo kleintje te heftig is.
Bij sommige mensen helpt acupunctuur of een goede homeopaat.
ikke schreef:Gwenvd schreef:[quote
Nogmaals, laat de oren eens nakijken
Voor wat? Sorry even gemist. Zijn oren worden regelmatig gecheckt op oorontsteking.