Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picassox schreef:Wat knap TS! Ga zo door! Je inspireert mij ook om door te gaan!
Safiera schreef:Wát goed gedaan _Hedi! Echt ontzettend knap van je!
Je verhaal steunt mij ook, dank dat je zo'n positieve update post!
edit: ik ben afgelopen week ook bij een psycholoog gestart. Ook over mijn probleem met eten verteld, maar bij mij is dat eerder een bij-probleem naast andere dingen. Wel had ik een fijn contact, hoop dat ook ik hiermee verder ga komen!
Janneke2 schreef:Goed bezig...!
En dat soort zinnetjes, 'het lukt me toch niet' : goed om dat te bespreken!
(Als je dat soort stoorzenders de nek kunt omdraaien, of ze in elk geval gewoon niet meer gelooft - dan gaan dingen stukken beter!!)
senna21 schreef:Misschien heb je wat steun aan onderstaande link.
Een hele verhelderende uitleg over factoren welke invloed hebben op (over)gewicht en obesitas.
Een gezond gewicht bestaat uit veel meer factoren dan de hoeveelheid calorieën die je eet. Het gaat oa om stress, hormonaal evenwicht, medicatie, hongerhormonen, etc.
https://youtu.be/jGH7n2eC2F4
_Hedi schreef:Prairy: Oh dat is vlakbij inderdaad!
eppieheppie: Dank je wel! Zo voelt het niet altijd, maar ik merk wel echt dat de geest ontzettend ingewikkeld werkt. Zo bizar dat je je zo in gewoontes kunt vastzetten, en dat je het niet eens in de gaten hebt
linda_gigant: Dank je wel voor je mooie compliment! Het voelt goed om anderen te kunnen inspirerenHeel veel succes met je consult! Sta je er misschien voor open om te delen hoe je die ervaren hebt? Desnoods in pb?