Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morgen gaat wandelen er echt niet in zitten. Of in de pauze... mmm.. even kijken wat het weer doet. 
Maar dat zal ook beter worden denk ik als ik mij weer fitter voel.

Zertab schreef:Goed bezig Mistral!
Ik heb mijn stappendoel naar 7500 gezet. 10.000 haal ik nooit en dat is demotiverend. 7500 haal ik elke dag, als ik een tandje bijzet door een wandeling te maken. Dat motiveert

Maar dan denk ik aan het gevoel dat je hebt wanneer je klaar bent... Want dat gevoel is zoooo fijn!
MISTRAL94 schreef:Zertab schreef:Goed bezig Mistral!
Ik heb mijn stappendoel naar 7500 gezet. 10.000 haal ik nooit en dat is demotiverend. 7500 haal ik elke dag, als ik een tandje bijzet door een wandeling te maken. Dat motiveert
Ik had hem op 4000 staan. Maar op werkdagen haalde ik dat vaak echt niet. Nu door het paardrijden is het makkelijker en doordat ik nog in de ziektewet zit krijg ik wel meer beweging. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het niet haalt
Zeilen lijkt me best leuk om te doen!
. Heel soms weleens samen, maar meestal zit hij 's avonds in de vrachtwagen en ben ik thuis en als we allebei thuis zijn zoals in het weekend, wonen we te ver bij elkaar vandaan om even een rondje te gaan. En ik moet eerlijk bekennen dat het echt goed werkt, want we zijn denk ik al vanaf eind maart bezig
.
. Werkt als een tierelier, want vanochtend had ik bijvoorbeeld echt geen zin, maar omdat we hadden afgesproken te bellen op een bepaald tijdstip, ben ik toch gegaan. En achteraf voelde ik me weer top. Dus dat helpt echt wel, aanrader
. En dat zeg ik, de anti-facetime persoon
Ik eet heel erg graag en toen zag ik pas het effect van die beweging, ik ben best wat bijgekomen. Ik ben dus terug in opbouw en wil heel erg graag terug naar meer beweging gaan. Nu zit ik gemiddeld aan een 6000 stappen per dag. Ik ga aanvullend ook gaan fietsen nu, een 15 km lukt op dit moment.