(+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Re: (+18) ik heb de privacy van mijn partner geschonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:35

Je hoeft niet met een goede reden de relatie te verbreken.Jou gevoel is reden genoeg, daar zal hij anders overdenken maar dat is niet waar.Je bent hem geen harde bewijzen schuldig.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:36

Bewijs?
Echt werkt dat zo tegenwoordig dat je bewijs moet hebben voordat je het uit kunt maken??

wat dacht je van, jongen ik merk dat onze relatie niet werkt samen en ik wil dus niet met je door gaan.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:38

Je kunt prima deze relatie verbreken door te zeggen dat hij ziekelijk jaloers blijkt te zijn, dat je daar al ervaring mee hebt in je vorige relatie en dat je geen zin hebt in Groundhog Day. Die telefoon hoef je er helemaal niet bij te halen. Laat staan dat je zou moeten bewijzen dat-ie een scheve schaats rijdt. Je staat niet in 1920 voor een Britse rechtbank...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:43

Wegwezen bij zo'n ongezonde relatie en man.
Jaloezie is vreselijk en reden genoeg om zonder twijfel bij hem weg te gaan. Ik zou er verder weinig over zeggen, het is over. Doei

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:44

Ik zou hem er juist wel confronteren. Laat hem maar voelen waarom die wat weggooit. In de hoop dat hij er misschien wat van leert en zichzelf voor de kop slaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:45

Amado7 schreef:
Ik zou hem er juist wel confronteren. Laat hem maar voelen waarom die wat weggooit. In de hoop dat hij er misschien wat van leert en zichzelf voor de kop slaan.

Ik denk dat dat bij deze man niet gaat werken...

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:46

Amado7 schreef:

Er zit al geen fatsoen in. TS is zijn vriendin niet zijn lerares. Als hij het wil leren vraagt hij bij het uitmaken of het aan hem ligt. Nou dan kan je het erbij benoemen maar ze hoeft hem niet nog een levensles te gaan geven als hij zich zo gedraagt.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:46

Ik heb het idee dat dat soort mannen niet leert. Het is de schuld van de vrouw dat hij zich zo gedraagt :j
En dat gaat hij wel even inpeperen op een manier dat de vrouw nog onzeker word dan ze al is.
Hou de eer aan jezelf, hou het kort, geen discussie mogelijkheid.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:47

Ts waarom neem je het jezelf zo kwalijk dat je in zijn telefoon hebt gekeken? "Not done' ben ik totaal niet met je eens. Als hij niks te verbergen heeft is er geen probleem toch? Neem je zelf iig niet kwalijk dat je in zijn telefoon gekeken hebt hoor en tjonge ik schrik dat je zegt "ik ben degene die fout zat" nee echt niet hoor ts!!

En "eigenlijk zit de relatie goed" dat jaloerse gedrag is een teken dat de relatie absoluut niet goed zit, los van wat hij welnof niet met een ander doet is dat gedrag onacceptabel zo hoef je je niet ye laten behandelen! En dan 'ik doe dat alleen omdat ik van je hou" dat slaat nergens op! Dat is 1 van de tekenen van een ongezonde relatie, als de relatie goed zit is er geen jaloezie!

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 09:51

Ok, ..
Daarnet het gesprek aangegaan. Gewoon redelijk vlak af gezegd dat ik niet verder wilde maar of we even rustig konden praten waarom.
Heb uitgelegd dat ik al een tijdje geen vertrouwen had en dus dusdoende, om die reden, in zijn telefoon heb rondgeneusd..
-hij wist natuurlijk direct dat hij de sjaak was-
anyways, hij werd niet kwaad. Gaf direct toe dat hij inderdaad online, regelmatig met dames chat, en dat hij kan begrijpen dat ik dat niet accepteer.
Ik heb gewoon rustig gezegd, dat ondanks het geen fysiek afspreken is, het voor mij wel een overkuiste grens is. En ik hiermee niet akkoord ga en ik dan liever alleen ben, dan met iemand die aandacht nodig heeft van ander gespuis.

Het enige wat hij nog zei was, dat het echt alleen online was en ik degene ben waar hij bij wil zijn, maar gewoon die spanning wil, dus, ook niet kan beloven dat beter zou gaan.
En als ik hierom alles wil beëindigen, dat ook prima is...

Maar, meneer kan dus vriendelijk vertrekken en ik blijf even lekker alleen

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:53

Sowieso deze relatie verbreken, maar ik zou als ik jou was kijken of je in therapie o.i.d. kunt omdat je schrijft dat je vorige relatie minstens zo slecht was.

Als jij op een type man valt die niet goed voor je is, zal je volgende relatie op dezelfde manier (of erger) verlopen.

belle_boef

Wat knap van je TS. Netjes gedaan

_Penotti

Knap van je!!
Heel goed gedaan en fijn dat het zo rustig is gegaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:54

Amado7 schreef:

Ach, iemand die jou niet kwijt wilt doet geen dingen waarvan hij / zij weet dat hij je kwijt gaat raken.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:55

Knap van je Ts!

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 09:55

de vorige mannen, was niks mis mee.
Maar de laatste lange relatie en deze dus... pfiuw...

ben zowieso wat gekrenkt door de vorige relatie dus idd mss beter nog wat therapie eerst, want dit hoeft niet weer.

edit: klinkt net of ik heb al 15 relaties achter de rug haha, neen hoor, 3 relaties van 2 tal jaren ieder, geen geruzie gewoon andere kanten opgegaan, alleen met de laatste 2 (4jaar en 6 maand) dus pech.
Laatst bijgewerkt door BillyJ op 28-06-20 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:56

Prima gedaan, liefde is een eenzijdig opzegbaar contract. Het is wat het is.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:57

BillyJ schreef:
Ok, ..
Daarnet het gesprek aangegaan. Gewoon redelijk vlak af gezegd dat ik niet verder wilde maar of we even rustig konden praten waarom.
Heb uitgelegd dat ik al een tijdje geen vertrouwen had en dus dusdoende, om die reden, in zijn telefoon heb rondgeneusd..
-hij wist natuurlijk direct dat hij de sjaak was-
anyways, hij werd niet kwaad. Gaf direct toe dat hij inderdaad online, regelmatig met dames chat, en dat hij kan begrijpen dat ik dat niet accepteer.
Ik heb gewoon rustig gezegd, dat ondanks het geen fysiek afspreken is, het voor mij wel een overkuiste grens is. En ik hiermee niet akkoord ga en ik dan liever alleen ben, dan met iemand die aandacht nodig heeft van ander gespuis.

Het enige wat hij nog zei was, dat het echt alleen online was en ik degene ben waar hij bij wil zijn, maar gewoon die spanning wil, dus, ook niet kan beloven dat beter zou gaan.
En als ik hierom alles wil beëindigen, dat ook prima is...

Maar, meneer kan dus vriendelijk vertrekken en ik blijf even lekker alleen

Goedzo ts!!! En echt jij ben niet de boosdoener.of degene die ook maar iets fout heeft gedaan echt niet

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:01

Netjes gedaan TS!
Topper ben je :).

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:03

Goed gedaan TS!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:07

Wow knap!!! Super goed van je en dat je voor jezelf kiest!!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:18

Goed gedaan TS!
Natuurlijk zegt hij dat het alleen online is, dat is immers het enige waar je hem op hebt betrapt....

HinkeLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:22

Goed gedaan TS!
Je mag, hoe moeilijk het misschien ook is, trots op jezelf zijn! +:)+
Sterkte en je mag altijd een pb sturen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:24

Super gedaan. Ik hoop dat je in de toekomst wanneer je onzeker bent terugdenkt aan dit moment en ziet dat je een sterke vrouw bent die gewoon het beste verdient. Er bestaat geen perfecte man, maar wel perfecte mannen voor jou (dat je gewoon zou willen dat hij zijn sokken direct in de was gooit ofzo, en niet deze shady sjit)
En alleen is trouwens ook goed, het leven is ook leuk zonder vent.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:27

Hup, dumpen die handel. In elkaars telefoon rondneuzen is niet netjes, maar wat hij doet al helemaal niet. En dan de manier waarop hij je behandelt :r

Gauw wegwezen daar!