Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amandananana schreef:Na het scheren Avoyd smeren helpt ook, dat kalmeert je huid en voorkomt bultjes.
Rongyos schreef:Laseren heb ik gedaan; haren blijven terugkomen, dus mee gestopt.
Creme; vind ik over het algemeen stinken
Scheermesje; maakt niet uit welk mesje, krijg last van stoppels en als ik niet genoeg scrub dan ook haartjes die gaan ontsteken.
De oplossing voor mij is laten waxen, elke 4 weken icm oksels en benen. Haar wordt steeds dunner en minder.
Capriootje schreef:Ik heb net 1 behandeling definitief ontharen gehad. Met SHR methode, geen laser of IPL. Ik wist er nog niks van maar er was een mooie aanbieding en was het om de dag scheren wel zat. Ben heel benieuwd.
Behandeling was pijnloos maar je hebt wel 6 á 10 behandelingen totaal nodig dus even zoet mee.
Tot nu toe scheer ik altijd maar zoals meer hier wel altijd irritaties. Sinds ik een mesje heb met zeep eromheen gaat het wel beter maar m’n haar groeit ook gewoon snel helaas.
Amber_anne schreef:Hier ontzettend veel last van het scheren. Niet alleen bij de bikinilijn maar vooral aan de binnenkant van mijn bovenbeen. De stoppels die terug groeien zijn zo pijnlijk dat ik die haren eigenlijk niet kan aanraken tot de een redelijke lengte zijn.
Krijg ook bultjes erbij
Heb me nu twee weken geleden laten waxen en heb nu al last van de pijnlijke stoppels. Geen idee of ik er mee door moet gaan of iets anders moet proberen
anne_bento schreef:Amber_anne schreef:Hier ontzettend veel last van het scheren. Niet alleen bij de bikinilijn maar vooral aan de binnenkant van mijn bovenbeen. De stoppels die terug groeien zijn zo pijnlijk dat ik die haren eigenlijk niet kan aanraken tot de een redelijke lengte zijn.
Krijg ook bultjes erbij
Heb me nu twee weken geleden laten waxen en heb nu al last van de pijnlijke stoppels. Geen idee of ik er mee door moet gaan of iets anders moet proberen
Was het de eerste keer? Ik had dat de eerste keer ook maar de 2e keer helemaal niet meer!
DreamGuide schreef:Palmera schreef:Welke ik in de aanbieding tegenkom, wisselt dus.
Ik koop wél altijd die voor mannen, die vind ik toch beter werken.
Oh haha, ik heb die Veet eens gebruikt en die werkte dus voor geen snars. Deed helemaal niks.
Zal wel aan mij liggen.
brokjes schreef:Goede tips komen er voorbij!
Nog even iets tussendoor, waar kopen jullie fijn ondergoed? Heb nu van de HEMA maar er zit elastiek bij de beenopeningen en dat loopt dus langs de lies in de bikini lijn en dat knelt en snijdt..
laura1987 schreef:Milo2012 schreef:Ik heb alles laten laseren!
Blijft het daarmee definitief weg?
Waar heb je laten laseren, wat voor laser en hoe duur?
maitestar23 schreef:Sinds 2 weken heb ik een single blade scheermes en dat is echt een uitvinding![]()
Het scheert supersnel en makkelijk en geen rode bultjes of irritatie meer![]()
https://www.ylonn.nl/products/het-beste-vrouwen-scheermes-yionn-single-blade-scheermes
Maanlicht schreef:maitestar23 schreef:Sinds 2 weken heb ik een single blade scheermes en dat is echt een uitvinding![]()
Het scheert supersnel en makkelijk en geen rode bultjes of irritatie meer![]()
https://www.ylonn.nl/products/het-beste-vrouwen-scheermes-yionn-single-blade-scheermes
Kun jij daarmee omgaan? Ik krijg steeds wondjes of kom er op sommige plekken niet goed bij omdat de kop niet meedraait. Bij mij heeft het voor mijn bultjes en irritatie geen enkel verschil gemaakt.
Ik heb overigens een goedkopere gekocht via Bol.com, vond die van Ylonn veel te duur en het is praktisch dezelfde.