Shefit, de ultieme sport BH?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18089
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:37

ANDERE VRAAG:
maar misschien dat jullie wel een tip hebben ->
vóór de 'maandelijkse perikelen' heb ik nogal eens een gevoelige voorgevel en als je dan naar bed gaat, zonder bh dus, dan is dat best vervelend. Hebben jullie een tip voor een zachte bh, zonder beugels, die dan comfortabel genoeg is om in te slapen?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 22:38

Memories schreef:
Sodeletuut schreef:
https://sportfit-bh.nl/products/sportfit-bh

Hier is hij nu €25 gratis verzenden


Dit lijkt me gewoon een nepversie die wel lekker met foto's en filmpjes van de real deal gaat adverteren :o Zou hier echt niet bestellen, die BH's zijn die 25 euro waarschijnlijk bij lange na nog niet waard :o


Precies, in de filmpjes daaronder zie je duidelijk het Shefit model en het kroontje op de BH die de draagt. Ze hebben gewoon het reclamemateriaal van Shefit gejat. Ik vertrouw deze voor geen meter.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 22:44

BarieskaBo schreef:
Ik heb net een sportbh besteld bij https://www.sportfit-bh.nl.

Volgens mij een zelfde soort als die van shefit.com.

Ik ben benieuwd


Ik ben bang dat je echt teleurgesteld gaat zijn, ze gebruiken de filmpjes en reclamefoto’s van Shefit, maar volgens mij ga je nooit goede kwaliteit krijgen als ze al geen moeite doen zelf promotiemateriaal te maken. Ik ben bang dat je een “cheap knock-off” krijgt.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:46

MamaMiesje schreef:
ANDERE VRAAG:
maar misschien dat jullie wel een tip hebben ->
vóór de 'maandelijkse perikelen' heb ik nogal eens een gevoelige voorgevel en als je dan naar bed gaat, zonder bh dus, dan is dat best vervelend. Hebben jullie een tip voor een zachte bh, zonder beugels, die dan comfortabel genoeg is om in te slapen?

https://www.primark.com/nl/categorieen/ ... /130795758
Ik noem ze mijn slaap-bh's. :)
Dit is slechts een voorbeeldje trouwens. Bij de hema kun je ook zulke stoffen bh's vinden!

Hannanas
Berichten: 13045
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:50

Ik vind de Shefit er slecht uit zien eerlijk gezegd. Het komt over alsof het principe hoe strakker hoe beter wordt toegepast. Alle modellen zijn behoorlijk strak ingesnoerd. Je zou nog bijna blauwe tetten er van krijgen.

Zelf ben ik fan van 1 type van shockabsorber: ultimate run. Alle anderen vielen af. Heb tot nu toe nog geen betere gevonden en heb alle merken incl Anita en q-linn gepast. In de shockabsorber heb ik tenminste wel borsten zonder dat het geplet wordt maar wel bounce bescherming. Bh zit alleen wel dermate goed beschermd dat ik het geen bh voor een hele dag dragen vind :/

Matheno

Berichten: 7967
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:54

Ik heb maat G75 en ik draag eigenlijk alleen PrimaDonna (twist) . Vrijwel alle merken geprobeerd, maar alleen deze zitten overdag comfortabel, maar ook met paardrijden en slapen.

_Charlot
Berichten: 1268
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 01:59

brokjes schreef:
https://www.decathlon.nl/p/sport-bh-900 ... R-p-171639
Deze is top, ook met een grote cup. Ik droeg voorheen ook altijd meerdere bh's bij het sporten, echt een verademing dat dat niet meer hoeft.


Deze heb ik ook. Echt fantastisch!!

Ben ook lang op zoek geweest en eindelijk deze fijne BH tegen gekomen en dat voor een goede prijs! *\o/*

daydream

Berichten: 598
Geregistreerd: 18-10-04

Re: Shefit, de ultieme sport BH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 06:18


wortel115

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Shefit, de ultieme sport BH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 06:53

Ik heb goede dingen gehoord van q-linn (is dat hoe je het schrijft)

Zelf heb ik er nu van intimo. Zit heel comfortabel en bewegen niet. Hiervoor deed ik ook twee bh’s over elkaar heen maar nu prima met 1 goede.