brudoe schreef:Hier helaas ook een hg zwangerschap gehad. 9 maanden niet kunnen werken en amper de deur uit. Hierdoor helaas ook de keuze moeten maken om niet aan een biologisch broertje/zusje te beginnen. Het heeft lichamelijk en psychisch zo’n klap gegeven.. wij gaan nu voor een pleegkindje.
Wat bij mij nog een beetje binnen bleef was vet eten. Vooral eten waar je zin in hebt, en niet iets proberen te eten omdat het gezond is. Hopelijk knap je snel op en kun je van je zwangerschap genieten. En voel je niet schuldig als dit niet luktJe kindje komt niks te kort.
Dat laatste zeggen ze wel... maar ik heb. 2x een erg dysmatuur kind gehad. Ze blijven volhouden dat het niet door HG komt maar ik vind het wel toevallig

Eten waar je zin in hebt vond ik een goede tip van de diëtiste. Toen ik weer een beetje kon eten at ik bakken roomijs met slagroom. Vond de diëtiste prima want iets eten is altijd beter dan niets, en er zat iig eiwit en vet in, wat je vooral nodig hebt.
Ik kreeg trouwens ook drinkvoeding met veel calorieën, van nutridrink. Dat bleef ook wel hangen. Ik nam elk kwartier twee slokken.