Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoe vaak hoor je van uitlekken van gegevens?
Ik weet nog niet, ik ben ervan overtuigd dat de politie al weet wie of wat, want ze gaven duidelijk aan, op de hoogte te zijn van problemen daar.
fransje23 schreef:Nu, krijgen ze helemaal geen straf!
Beter een taakstraf als niets, lijkt mij? Bovendien als er meer in hun dossier staat kan de straf zwaarder uitpakken.
Misschien nog eens rustig over nadenk, het hoeft niet meteen.
Overigens zet de politie je naam en adres niet in de aangifte. Althans bij mij niet.
Jillz1 schreef:Boras schreef:Afkomst zeer bekend in Nederland..... Toen was je me kwijt.
Kijk maar eens naar opsporing verzocht. Dan kom je er er wel achter waar ik het gevonden heb. dus jammer dat jij het kwijt bent geraakt maar nog veel jammer dat het helaas wel weer zo blijkt te zijn.
Marie_Anne schreef:Overigens zet de politie je naam en adres niet in de aangifte. Althans bij mij niet.
Mindim schreef:Zonnebloem92 schreef:Wat heftig zeg, gelukkig goed afgelopen.
Ik denk dat je jouw zin beter kunt aanpassen naar 4 mannen/gasten ipv 4 buitenlanders.
Waarom, opsporing verzocht staat er bol van. Criminelen mag je om mij met foto benoemen, als buitenlander, licht getint of iets ze helpt vangen dan prima.
Zonnebloem92 schreef:Maar dit is geen opsporing verzocht, TS doet geen oproep om de daders op te sporen, ze wil haar verhaal delen en dan heeft het geen meerwaarde om zoiets te benoemen.
Of ze nou geel, grijs of blauw waren, dat mensen zoiets doen is sowieso onacceptabel.
@TS: ik zou toch wel aangifte doen hoor!
_Penotti schreef:Zonnebloem92 schreef:Maar dit is geen opsporing verzocht, TS doet geen oproep om de daders op te sporen, ze wil haar verhaal delen en dan heeft het geen meerwaarde om zoiets te benoemen.
Of ze nou geel, grijs of blauw waren, dat mensen zoiets doen is sowieso onacceptabel.
@TS: ik zou toch wel aangifte doen hoor!
Waarom mag het niet benoemd worden, moet de waarheid weer de doofpot in?
Het is inderdaad onacceptabel, welke kleur ze ook hebben, maar toch lees ik zelden dit over Aziaten, om maar een andere buitenlandse groep te noemen.
En het is een feit, dus lekker laten benoemen. Ik denk juist dat doordat we het al 30 jaar n de doofpot hebben gestopt het nu zo overtallig in opsporing verzocht is.
Jillz1 schreef:Ik ben het met me man eens, ze hebben vrij spel omdat ze amper " angst" hoeven te hebben voor de rechtsstaat hier.
Jillz1 schreef:Politie is ervan op de hoogte en ze zouden de omgeving daar beter controleren, ze wisten dat daar al meer voorgevallen is