Tips gezocht voor jeukende hoofdhuid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:57

miccamaaike schreef:
Okee de eerste tips waren de beste. Ik plukte gisteren een beestje bij m’n zoon uit z’n haar en later ook bij mezelf. Vandaag bij een vriendin luizenshampoo opgehaald en net gewassen. In 35 jaar nooit eerder gehad, eens moet de 1e keer zijn blijkbaar. Hopelijk is de jeuk nu grotendeels weg.

Had t eerder wel gecheckt maar niks gevonden. Maar dus toch. Maar wel heel erg bedankt hoor alle tips, die ga ik zeker gebruiken mocht ik wel eczeem krijgen op mijn hoofd.

Klinkt raar om te zeggen maar dat is wel fijn! Kwestie van behandelen en dan is het over. :Y)

miccamaaike

Re: Tips gezocht voor jeukende hoofdhuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 22:57

Heb alles in de was gegooid. Mijn zoontje heeft een schone knuffel gekregen (heb meerdere van zijn favoriete knuffel) dus die gaan morgen ook in de was.

Vanavond nog een keer gewassen want ik kwam bij t kammen nog een levend beestje tegen. Wat een gedoe dat kammen, ik heb heel dik haar, hopelijk is t nu klaar. We zullen zien.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 11:28

miccamaaike schreef:
Heb alles in de was gegooid. Mijn zoontje heeft een schone knuffel gekregen (heb meerdere van zijn favoriete knuffel) dus die gaan morgen ook in de was.

Vanavond nog een keer gewassen want ik kwam bij t kammen nog een levend beestje tegen. Wat een gedoe dat kammen, ik heb heel dik haar, hopelijk is t nu klaar. We zullen zien.

2 weken 2x per dag kammen :D even naar, maar dan haal je alles eruit

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 11:41

Vergeet niet de rest van de famlie na te kijken.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 11:44

Toch echt contact opnemen met de huisarts denk ik. Ik had ook altijd veel jeuk. En heb ook exceem. Bleek er psoriasis op mijn hoofdhuid te zitten. Met zalf en goede shampoo ben ik er vanaf gekomen. Zou niet zelf gaan tobben.

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 12:02

Tooske schreef:
Toch echt contact opnemen met de huisarts denk ik. Ik had ook altijd veel jeuk. En heb ook exceem. Bleek er psoriasis op mijn hoofdhuid te zitten. Met zalf en goede shampoo ben ik er vanaf gekomen. Zou niet zelf gaan tobben.

Ze heeft de oorzaak al gevonden.. Ongewenste toeristen die kwamen kamperen.. ;)