Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Betekent standje 3 dat het 3 mm is?
Ik heb inmiddels een tondeuse besteld. En een filmpje gevonden dat het redelijk gemakkelijk uitlegt:
https://www.youtube.com/watch?v=aJAKMhg1Ow0
Dit op goed geluk maar eens gaan uitproberen, hopelijk in het weekend.
ImkeTarek schreef:cinniz123 schreef:Ja hier ook man en 2 knullen geschoren.
Lekker kort allemaal met een hanenkam haha.
Ik speel wel een heel klein beetje vals want ben hondentrimster dus ik kan wel knippen.
Al kan je er weinig aan verzieken en is het totaal niet te vergelijken met honden haar
Ik ben ook hondentrimmer, hierdoor weet mijn vriend zeker dat ik zijn haar ook wel kan knippen..
Maar ik heb hier mijn twijfels over, hahaha! Maar het wordt nu zo lang, dat ik dit toch maar ga proberen dit weekend. Heb gelukkig mn goeie hondenscharen, zodat ik niet met de keukenschaar aan de gang moet![]()
Ik moet zelf ook écht! Heb zwangerschap verlof, had gepland om te gaan voordat de baby geboren was, maar hij besloot 3 en een halve week te vroeg te komen, 3 dagen na mn laatste werkdag, dus geen tijd gehad..
En op het moment dat ie ook wel een flesje kon hebben en ik hem dus makkelijk met papa alleen kon laten, waren de kapsalons gesloten...
Nu moet ik dus dealen met een baby die constant aan mn haren trekt, omdat het nu echt te lang is, hahaha!
LWDaisy schreef:Lekker makkelijk hier, mijn vent heeft een kroontje en dat vind ie zo vreselijk dat we sowieso elke 2 weken de tondeuse boven halen