Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Gerstekorrel moet je een beetje vanaf de zijkant eronder wippen met een naald. En dan een gat aan de bovenkant maken. Flink drukken en hopen dat er naast bloed ook nog wat uitkomt. Maakte echt mijn dag van de week.
mala26 schreef:Mag ik je de tip geven om het juist niet uit te knijpen..
Heb ik namelijk wel eens gedaan en toen kwam er een ontsteking bij en heb ik een week met een lip gelopen die 3 x zo dik was... geen gezicht, durfde het huis niet uit.
Gewoon even naar je h.a bellen.
Friesfanaat schreef:mala26 schreef:Mag ik je de tip geven om het juist niet uit te knijpen..
Heb ik namelijk wel eens gedaan en toen kwam er een ontsteking bij en heb ik een week met een lip gelopen die 3 x zo dik was... geen gezicht, durfde het huis niet uit.
Misschien wat crux, maar in deze tijd is dat niet zo´n probleem
Friesfanaat schreef:mala26 schreef:Mag ik je de tip geven om het juist niet uit te knijpen..
Misschien wat crux, maar in deze tijd is dat niet zo´n probleem
ruitje schreef:MarlindeRooz schreef:Ik had een enorme gerstekorrel... en geen naald in huis dus heb nu een wondje in mijn gezicht omdat ik er met de achterkant van een (nieuwe) oorbel in heb geprikt. Dus vind het knap dat jij nog niet met grof geweld dit aangepakt hebt.
Ik zou een grote gezichtstepel er nog met een mestvork uit halen als het moest.
Gerstenkorrels zijn zo bevredigend, dat korreltje in je hand: ultiem!