Ik zon niet maar ik ben veel buiten, en voor een zichtbaar kleurtje heb ik als bleekscheet meer zon nodig dan de standaard mens. Niets mis mee,maar met echt zonnen is mijn kleurtje bijna altijd rood... dus ja ik ben standaard wit mijn kinderen en man hebben nu al een heerlijk brons kleurtje door de vele zon en het buiten zijn. Jullie hebben groot gelijk!
Ik heb het geduld niet om elke dag in de zon te gaan zitten. Ik ga sinds kort weer 2x per week onder de zonnebank. In de winter doe ik dat 1x per 2 á 3 weken, richting de zomer dus 2x per week, en als ik op kleur ben circa 1x per 2 weken om het bij te houden.
Ik heb net lekker even gesport in de tuin, kort broekje en een hempje, zo nog even lekker relaxed zonnen. Ik moet nu wel beginnen, ik heb rood haar en als ik nu niet vast begin met opbouwen dan kan ik in de zomer met factor 50 nog net 10 minuten in de zon zonder te verbranden.
Weggebokt
Geplaatst: 04-04-20 18:59
Smeer je alsjeblieft goed in, gewoon factor 50! Factor 15 is echt niet sterk genoeg
Spoiler:
En smeer je ook egaal in, anders krijg je mooie vlekken
In heb ook heerlijk in de tuin gelegen. Ik ben altijd veel buiten maar vandaag voor het eerst echt in de zon gelegen.
Zertab
Geplaatst: 05-04-20 17:58
Ja hier lekker 1,5 uur in de zon gezeten! Wel in hemdje en kort broekje, bikini was het nog te koud voor. Doe het meer om mijn tintje te houden van afgelopen twee zonvakanties. Ben dus nog lekker een beetje bruin