Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Weet je hoeveel er in die vreetschuren wordt weggegooid
En teveel eten dat dan 4x
Snap je echt niet dat het nooit meer wordt zoals het was..
Stapjes terug..
1 vieren top, daarna bezinnen en bedenken...
chanicha schreef:Voor kinderen zijn verjaardagen wel belangrijk!
Mijn kleinzoon werd 3 afgelopen maand en wist dat hij visite, taart en cadeautjes zou krijgen en zo’n kind kan je het hele verhaal niet uitleggen.
Ikzelf ben aankomende maand jarig maar dat zal mij een wortel zijn.
Ibbel schreef:Echwel schreef:Ik denk dat als dit over is wij eerst de kroeg in gaan met een grote groep..
Oftewel, je vervalt gewoon weer in het oude patroon, net als de rest van de wereld![]()
Ik denk dat de mensheid reddeloos (en redeloos) is en zich niet meer aan gaat passen. Pas als er écht 1-2 miljard mensen overlijden en we dus weer een beetje ruimte op deze bol hebben gekregen zou er wel eens structureel wat kunnen veranderen.
Mooiste zou zijn als het volgende virus onvruchtbaarheid tot gevolg heeft. Dán zou moeder natuur eindelijk eens doelmatig ingrijpen...
moonsparkle schreef:@margathea Dan mogen ze wel soepeler omgaan rondom ziek zijn, waar dan ook weer misbruik van gemaakt kan worden. Bij sommige bedrijven worden er namelijk de eerste twee dagen ingehouden als je je ziek meld(wachtdagen), dan ga je toch alles op alles zetten om te komen.
Magrathea schreef:En daarnaast, veel mensen die beweren dat ze "echt niet" thuis kunnen werken hebben geleerd dat het toch wel kan. Dus ik hoop dat veel mensen dat kunnen doorzetten, al is het een dagje in de week.
Wat ik ook tof vind is dat blijkt dat we toch wel onze hele agenda leeg kunnen vegen als het gaat om onze gezondheid. Een veel gehoord mantra voordat iemand burnout/overspannen raakt is dat ze écht niks kunnen laten liggen, te belangrijk, alles is belangrijk. Maar wat blijkt, als we in een situatie zitten waar de gezondheid op het spel staat blijkt dat je prima een hele hoop kunt schrappen. Ik hoop dat dat ook gaat gelden voor de mentale gezondheid van mensen.
moonsparkle schreef:Er zijn ook heel veel beroepen waarbij de echt geen optie is