Kristy1998x schreef:Hier al 1,5 week thuis.
Hoesten
Keelpijn
Kortademig
Lichte verhoging
Gigantische hoofdpijn
Lig veel op de bank of in bed, slaap is vrijwel nergens te bekennen. De hoofdpijn laat dit helaas niet toe.
Contact gehad met huisarts, advies;
binnenblijven tot 24 uur klachtenvrij.
Boodschappen, huishouden en paard welke in eigen beheer staat gaat helaas gewoon door. Sommige dagen gaat het wat beter, andere dagen al bekaf als ik naar de keuken toe loop voor een glaasje water. Tot nu toe nog geen verbetering na 1,5 week. Enkele symptomen verslechterd en enkele symptomen hetzelfde gebleven.
Geen idee of het nou dus daadwerkelijk corona is of een flinke griep. Al moet ik zeggen dat ik de griep altijd anders heb ervaren en me niet zo lamlendig heb gevoeld als nu. Maar wachten tot het over is denk ik dan maar. Milde klachten testen ze toch niet en zolang de symptomen niet opname waardig zijn zien we wel hoe het er volgende week voor staat.
Boodschappen hoeft je toch niet de deur voor uit? Kan iemand anders ook voor je doen, vind dat wel een enorm risico voor een ander, als je nu de deur uit gaat naar een supermarkt, terwijl je klachten hebt.
Paard ok snap dat je die moet voeren ed, maar stond jij niet vorige week nog achterop een menwagen? Of heb ik dat verkeerd gezien?