Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rayoow schreef:Hoe meer ik zie en hoor, hoe moeilijker het mentaal wordt.
Ben van belgie dus mijn trimsalon id gesloten.
Nu aankomende week zou ik en nog steeds beginnen op mijn nieuwe werk naast mijn trimsalon in de nachtshift. Heb er aan de ene kant zin in. Maar ben er bang voor ook.
Mijn moeder is risico patient en ikzelf ook.
Dus mijn hoofd wordt alle kanten opgesleurd.
Ook de gesloten grensen het wordt me even teveel...
Kan niet later opstarten, dan ben il de baan kwijt
belle_boef schreef:Corona kan overal, thuis komen, op je oude werk en dus ook op je nieuwe werk. Je helpt jezelf het meeste door de voorzorgsregels na te leven, goed voor jezelf te zorgen ( bewegen, slapen en gezond eten)
Dreamybol schreef:Rayoow, wat zegt je nieuwe werkgever? Mijn zus loopt zelf erg veel risico, haar werkgever kreeg thuis werken niet geregeld, maar ondanks klein kantoor wilde hij absoluut niet dat zij de kans liep om ziek te worden door hem. Zij zit nu thuis in quarantaine.
Cubone schreef:Even afreageren hoor.. Wonende in België. Inmiddels zijn alle grenzen gesloten en ik merk dat dit mij emotioneel een klap geeft. Het geeft me zo'n benauwd gevoel, en ik wil gewoon huilen. Ik heb niks in België, behalve mijn (op dit moment thuis)werk en kan nu geen kant meer op. Ik zit al 8 dagen opgesloten alleen in een huis en ik word langzaam aan gek.
Ik maak wel een dagelijks wandelrondje, en heb veel communicatie met mensen online maar ik wil gewoon even een knuffel van de mensen die ik lief heb. fiets.
Morrow_Less schreef:Ik ga van mezelf uit, even alle media uitzetten. Elke dag zit ik met enorme spanning te luisteren naar de huidige cijfers, maar ik wordt er enkel droeviger van omdat er steeds meer en meer mensen bijkomen
Voor mijn eigen mentale gezondheid, ga ik even alles bannen van nieuws op tv, radio en artikels.
Zijn er mensen die dit ook doen? Helpt het jullie om je wat veiliger te voelen?