Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwita schreef:Heb jij als mede Brabander het bericht goed gelezen? oma was dus die zelfde avond al ziek....wat zou het probleem zijn denk je ( alle symptomen waren aanwezig, de test was afgenomen maar daarvoor al positief bevonden voor de diagnose door een ggd arts)
Wat is de link met Brabant denk jij? Dat is niet leuk ,dat snap ik maar tja het is wel zo daar zijn de meeste Corona besmettingen.
Astorga schreef:Iris82 schreef:En kennelijk geen ibuprofen gebruiken als je milde klachten hebt. Mocht het toch het corona virus zijn, dan help je het daarmee.
Heb je daar een bron van?
Waarom alleen geen ibuprofen en andere NSAID's wel?
xPabloBokt schreef:kwita schreef:Alles wat ik deed is gisteren teniet gedaan op het werk door een stel brabantse oelewappers die even een uitje wilden en gewoon even naar oma kwamen.....!
Dus ja nu zijn wij ook de sjaak, gewoon omdat ik mijn werk doe ......Waar zit je dan met je verstand he.
En het worst case scenario oma had gisteravond om 23.00 uur al koorts dus zonder test zou zij met copd zomaar eens kunnen gaan hemelen.....
Dus ja ik en mijn gezin zijn dus ook 2 weken lang de sjaak....wij nemen wel voorzorgsmaatregelen, en ik mag dus wel gaan werken maar het zit me niet lekker. Bah bah waarom zijn er mensen die gewoon zo dom alles negeren!
Wat is precies het probleem als ze geen symptomen vertonen? Verstandig is anders dat ben ik met je eens, maar alleen maar uit je plaat gaan omdat mensen uit Brabant komen is naar.. ik woon er zelf en krijg hier geen leuk gevoel van.
8nnemiek schreef:Ik had juist begrepen dat paracetamol ook niet ideaal is omdat de koorts belangrijk is tegen het virus, en dat je die eigenlijk alleen moet gebruiken als je echt te hoge koorts krijgt.
Joman schreef:Extra vitaminen ben je al te laat mee. En overigens helpt het ook niet. Als je ziek bent, kan een enorm hoge dosis vitamine c helpen, dan moet je denken aan 30.000 eenheden. Dit kan maar een week en onder ziekenhuis behandeling.