Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rizette schreef:[
Echt niet rot bedoeld. Maar dit is voor jou niet te doen zo ( lijkt mij) En wat op de dag dat jij ziek wordt? Hij accepteert toch ook de thuiszorg nu, kan me voorstellen dat hij zijn grenzen dan ook gaat verleggen en toch ook van anderen hulp gaat accepteren. Het is maar de vraag of en wanneer hij dan op zou worden genomen en dan komt hij nog veel meer mensen tegen en nog wisselend ook.
zonnebloem18 schreef:Het is zeker weer teveel gevraagd voor de huisarts om op huisbezoek te gaan? Bizar eigenlijk dat het allemaal zoveel moeite moet kosten.
Ibbel schreef:Huisartsen doen nog steeds huisbezoeken. Dus, afspraak maken dat de huisarts langs gaat bij je vader. Kan hij meteen de hele situatie beoordelen ook.
Ibbel schreef:Ik weet niet of je eroverheen hebt gelezen, maar je kunt de thuiszorg een sleutelkastje aan de buitenmuur laten monteren. Heeft een nummerslot, en daar stop je de sleutel van de deur in. Doet je vader niet open, kan de thuiszorg toch naar binnen. Kost een paar tientjes, maar is wel heel erg handig.