Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LienC schreef:Qua maaltijden, ik heb geen idee wat je budget is, maar bij bijvoorbeeld VanSmaak kan je grote(re) porties bestellen. Sommige mensen eten hier twee keer van, yoghurt/vla na en dan ben je heel goedkoop uit
LienC schreef:Ze leveren in ieder geval wel in die buurt. En even op je profiel gespiekt, toevallig ben ik wel bekend met de WMO daarStuur gerust een PB, ik weet dat daar in ieder geval een aantal schappelijke WMO consulenten zijn mocht je er niet uitkomen.
Edit: afhankelijk van je inkomen, voedselbank of de Wijnstok (in je woonplaats)? Bij de laatste vragen ze 2 euro als bijdrage voor een pakket, maar verder geen eisen
Nickolay schreef:Germie, ze zou er 3 uur per keer moeten zijn. Niet 1,5 uur.
AAh wat lief van je Pluttersput. Boodschappen doen gaat nu goed. Het eten is nu meer door de spanning.
Vorige week ook 3 km gewandeld in het bos, dat was echt lang geleden dat dat zo relaxt en makkelijk ging.
Met de fysio bezig om mijn conditie te verbeteren. En dat gaat steeds iets beter.
Ik doe mee met een sportprogramma bij de fysio, op verwijzing van de huisarts. 6 maanden lang 2x per week een uur sporten/bewegen. Nu nog 3 maanden en daarna zelf verder.
xYaartje schreef:TS, is het een idee om online boodschappen te doen bij bijv. de Jumbo (al geloof ik dat er meerdere winkels zijn die het aanbieden zoals bijv. de Coop)?
Heb zelf jaren lang gewoon boodschappen in de winkel bij de Lidl gedaan, maar dat kost altijd zoveel energie en tijd dat ik sinds december overgestapt ben op online bestellen bij de jumbo en dat is echt heerlijk! Bestel het en hoef het dan alleen nog maar op te halen. Zo hoef ik alleen voor in de winkel te zijn en niet meer de winkel in. Boodschappen doen en koken is daardoor een stuk leuker geworden
.
En hopelijk kom je eruit met het bedrijf en je hulp! Heb zelf ook hulp in de huishouding via de WMO, maar over haar heel erg tevreden. Eerste uur help ik mee, tweede uur ga ik naar boven zodat zij beneden rustig kan dweilen etc. Zij kan in 2uur tijd de badkamer, woonkamer, keuken en slaapkamer doen en dan ziet het er echt altijd super netjes en schoon uit
.
Zij komt 1x in de 2 weken en dan 2uurtjes.
Nickolay schreef:xYaartje schreef:TS, is het een idee om online boodschappen te doen bij bijv. de Jumbo (al geloof ik dat er meerdere winkels zijn die het aanbieden zoals bijv. de Coop)?
Heb zelf jaren lang gewoon boodschappen in de winkel bij de Lidl gedaan, maar dat kost altijd zoveel energie en tijd dat ik sinds december overgestapt ben op online bestellen bij de jumbo en dat is echt heerlijk! Bestel het en hoef het dan alleen nog maar op te halen. Zo hoef ik alleen voor in de winkel te zijn en niet meer de winkel in. Boodschappen doen en koken is daardoor een stuk leuker geworden
.
En hopelijk kom je eruit met het bedrijf en je hulp! Heb zelf ook hulp in de huishouding via de WMO, maar over haar heel erg tevreden. Eerste uur help ik mee, tweede uur ga ik naar boven zodat zij beneden rustig kan dweilen etc. Zij kan in 2uur tijd de badkamer, woonkamer, keuken en slaapkamer doen en dan ziet het er echt altijd super netjes en schoon uit
.
Zij komt 1x in de 2 weken en dan 2uurtjes.
Ik snuffel nu vooral tussen de 35% korting producten, dus dat gaat alleen in de winkel volgens mij. Hier in de buurt alleen een Coop en Jumbo. Coop 2 km en Jumbo 12 km rijden. Coop is echt een buurtsuper met toeristen prijzen, ga ik liever zo min mogelijk naar toe.
Maar ik zal eens online kijken bij de Jumbo
Thorn2006 schreef:En terug gebeld en tot een oplossing gekomen?
zonnebloem18 schreef:Oké nou ja dat kan altijd gebeuren, al kan ik me goed voorstellen dat het wel voelt alsof het heel toevallig is. Maar moet je dan echt een week wachten, dan zitten er alweer 3 weken tussen, dat vind ik wel erg lang.