Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Quir schreef:Hier is het 8 tot 12 weken bij de huisarts, spoed ga je maar naar de seh zeggen ze dan.![]()
Vind een week niet heel raar of heel erg lang, beetje afhankelijk van de klachten natuurlijk.
![]()
Ik dacht dag juist in Zweden dit wel goed geregeld zou zijn. 12 weken voor een huisarts?
beatje schreef:Ik zit maar te verzinnen waarom je een huisarts zou kunnen nodig hebben voor over 8 tot 12 weken?Een recept te verlengen?Die hangen ze hier met je naam er op klaar,kan je zo van het prikbord halen. Je kan hier of een afspraak maken en anders naar het inloopspreek uur.
beatje schreef:Ik zit maar te verzinnen waarom je een huisarts zou kunnen nodig hebben voor over 8 tot 12 weken?Een recept te verlengen?Die hangen ze hier met je naam er op klaar,kan je zo van het prikbord halen. Je kan hier of een afspraak maken en anders naar het inloopspreek uur.
genja schreef:beatje schreef:Ik zit maar te verzinnen waarom je een huisarts zou kunnen nodig hebben voor over 8 tot 12 weken?Een recept te verlengen?Die hangen ze hier met je naam er op klaar,kan je zo van het prikbord halen. Je kan hier of een afspraak maken en anders naar het inloopspreek uur.
In Nederland? Niet echt privacy wet proof
Jessix schreef:@ beatje, ik heb als chronisch patient wel eens om de 12 weken afspraken gemaakt met mijn huisarts om het proces te kunnen volgen, bespreken, bijstellen van plan en medicatie etc.
beatje schreef:Jessix schreef:@ beatje, ik heb als chronisch patient wel eens om de 12 weken afspraken gemaakt met mijn huisarts om het proces te kunnen volgen, bespreken, bijstellen van plan en medicatie etc.
Ben ik zelf ook,maar ik bel of plan hem zelf in via de oneline agenda. Maar dat is ook de enige reden waarom je over 12 weken een afspraak kan maken.Of mijn zwangerschaps controlles die deed de huisarts ook.
Maar ik had verleden week bv een longontsteking en dan bel ik en zegt hij ik heb op dat uur tijd kom dan even langs.
Ik had een poos terug een hondebeet waarvan ik dacht dat het niet dringend was,maar de wond werd rood en ik had koorts en dan bel ik en dan zegt hij ik zie je liever nu even.Of na een val van mijn paard als ik bel en uitleg zegt hij van ga maar naar de spoed en dan heeft hij zelf even gebeld wat hij wilt en wat hij denkt.
Dat is wat ik van een huisarts verwacht en wat ik prettig vind.
genja schreef:beatje schreef:Ik zit maar te verzinnen waarom je een huisarts zou kunnen nodig hebben voor over 8 tot 12 weken?Een recept te verlengen?Die hangen ze hier met je naam er op klaar,kan je zo van het prikbord halen. Je kan hier of een afspraak maken en anders naar het inloopspreek uur.
In Nederland? Niet echt privacy wet proof