wenkbrauwen, ik raak ze 5x per dag kwijt...help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:51

Ik doe met 1 potje anastasia dip brow 1 jaar (wel na gebruik meteen dicht doen anders droogt het uit). Potje kost €30,55 dat is best goedkoop. Elk jaar koop ik ook een nieuw kwastje, merk maakt mij niet uit als die maar niet al te dik is.

Ik zwem en douch met de anastasia en hij blijft prima zitten. Wel moet ik soms even bijwerken, maar dat blijf je met ieder product houden.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:53

brokjes schreef:
Zelf verven met goede verf; Reflectocil. Heb je die al eens geprobeerd?
Verf van de Kruidvat ed. is inderdaad helemaal niet goed.. Ik verf nu elke twee weken en het is echt perfect! Een fijn product vind ik Zoeva grapic brow dat is een potloodje. Maar ik verf ze nu alleen nog maar want dit is veel minder werk en oogt natuurlijker

Heb jij de starterskit of alleen de verf gekocht? Ik gebruik eigenlijk altijd die van de kruidvat maar vind dat nieteens heel goed werken.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:57

Ik zou toch gaan voor PMU, niet microblading... dat doet zeer met zetten en blijft minder lang zitten.

Ik heb zelf powderbrows laten zetten, doet niet zeer en blijft 1,5 tot 2 jaar zitten (ook met vette huid).
Heerlijk niet meer bijtekenen etc.! Prijstechnisch had ik het ook gunstig, 199 euro betaald.

Doutz16

Re: wenkbrauwen, ik raak ze 5x per dag kwijt...help

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:04

Ik heb deze. Goedkopere versie van de Anastasia. Maar werkt super goed en blijft bij mij de hele dag zitten.

https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrau ... 72829.html

Ook verf ik mijn wenkbrauwen zelf met gewone haarverf, dus voor je hoofdhaar. Blijft zoveeeel beter zitten dan 'speciale' wenkbrauwverf.

En nog een tip. Van je gezicht afblijven de rest van de dag

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:11

Ik gebruik deze:
https://www.maybelline.nl/oog-make-up/w ... lack-brown

Blijft de hele dag perfect zitten. Met het stiftje kan je perfect haartjes tekenen (met echte potloden wordt het vaak te hard en met poeder vaak te blurry). Aan de andere kant zit een soort smudger waarmee je mooi de overgang 'licht/donker' kan maken. Even zien of ik een voor/na foto van mn wenkbrauwen kan vinden.

Ik zet het daarna ook nog vast met een wenkbrauwgel van de H&M

Zonder en met:
Spoiler:
Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:15

Bij de dipbrow zit helaas geen kwastje bij, maar het product zelf gaat echt heel lang mee. In een jaar is hij bij mij nog langerna niet op, maar zal er mee vanaf hangen hoeveel je ervan gebruikt. Het product zal sowieso wel minimaal een jaar mee gaan. Als het een beetje uitdroogt kun je er ook wat lenzenvloeistof bij doen :) smeert weer wat soepeler. Een kwasje moet je er dus wel bijkopen. Het merk maakt niet zoveel uit, maar ik zou wel voor een stevig schuin afgesneden kwastje gaan. Het is bij aanschaf wel wat duurder, maar in tijd gezien valt dat dus reuze mee :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:55

Als alternatief op de Anastasia dipbrow gebruik ik de NYX eyebrow gel. Beetje misleidende naam. Het is gekleurde gel in een tubetje. Met een strak schuin kwastje kan je het heel precies tekenen. Kost iets van 7 euro en ik doe een jaar met een tubetje.

Kwast die ik gebruik is de MAC 208. Betaal je wat meer voor. Maar heb mijne al zeker 8 jaar en nog steeds super strak en netjes. Hiermee kan je ook soort van losse haartjes tekenen omdat het zo’n dun stevig kwastje is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:11

xRiiannex schreef:
brokjes schreef:
Zelf verven met goede verf; Reflectocil. Heb je die al eens geprobeerd?
Verf van de Kruidvat ed. is inderdaad helemaal niet goed.. Ik verf nu elke twee weken en het is echt perfect! Een fijn product vind ik Zoeva grapic brow dat is een potloodje. Maar ik verf ze nu alleen nog maar want dit is veel minder werk en oogt natuurlijker

Heb jij de starterskit of alleen de verf gekocht? Ik gebruik eigenlijk altijd die van de kruidvat maar vind dat nieteens heel goed werken.

Ik heb een tube verf + ontwikkelaar. Bij de verf krijg je ook iets om het mee aan te brengen en ik gebruik een eierdop om het in te mengen :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:28

Ik gebruik een potloodje van anastasia, maar laat de 16e powderbrows zetten bij Nathalie Hollander :)

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:47

ik heb microblading, laat het elk jaar bijwerken, als het wat vervaagd is gebruik ik daarnaast anastasia dipbrow. gaat fantastisch.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:50

Heb je al eens mineralen makeup geprobeerd? Ik ben zelf fan van creative cosmetics

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:14

De eyebrow gel van nyx bleef bij mij altijd muurvast op mn voorhoofd zitten!

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:29

Hi, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik moest denken aan Brow Tint van Revolution. Je moet het op doen en dan 2u laten zitten, en er dan afpeuteren. En dan zou t iets van 3 dagen blijven zitten. Wellicht wel iets voor je om naar te kijken!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:42

Ik heb ook 3D Hairstrokes laten doen. Ze kijken dan heel goed wat het mooiste staat bij je gezicht. En mensen zien het niet eens, omdat het heel natuurlijk oogt. Super fijn dat ik 's ochtends er niets meer aan hoef te doen! *\o/*

Jigglemouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:44

essie_blue schreef:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade. + borsteltje die erbij hoort. Echt top en blijft zitten. Wunderbrow moet ook erg goed zijn.

Dit! Of PMU.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 18:26

Anastasia dipbrow pomade. Ik heb er twee jaar mee gedaan en zit elke dag als een huis. Geeoon met kwastje van de Kruidvat.

Permanente make up zou ik voor wenkbrauwen ook niet doen, die zijn toch wel wat aan mode onderhevig..

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 18:31

Misschien echt er op gaan letten dat je er niet aan gaat zitten. Waarschijnlijk heb je een vette huid? Waardoor je het er gelijk weer afveegt.
Ik gebruik een matterende primer, dit doe ik ook over mijn wenkbrauwen.
Ik verf mijn wenkbrauwen en teken ze dan ook nog wat bij om de gaatjes op te vullen.
Dan blijven ze de hele dag zitten, mits ik goed afpoeder en mijn matterende primer op heb.