Wanneer dronken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:24

Onali schreef:
BlackBeautyZ schreef:
naja we weten de situatie van TS niet he..... misschien kan ze thuis helemaal niet terecht met dit soort vragen. ik had ook een meisje in de vriendinnengroep waarvan de vader huisarts was. wij mochten allemaal wat drankjes drinken van de ouders, alleen zij mocht dat niet. raad eens wie er welk weekend kotsend in de bosjes lag?? ja hoor, het meisje wat niet mocht drinken. Ze kon het thuis ook niet delen of iets. erg sneu was dat.

Wat doet het er toe dat haar vader huisarts was? :')

Als het van je ouders niet mag ben je gewoon niet slim bezig om het achter hun rug om te doen. En dat zie je gelijk terug in jouw antwoord. Elk weekend kotsend in de bosjes.

Het deed er toe omdat de norm toen nog 16 was, wij waren 15. hij had een bepaald aanzicht wat hij graag zo hield.

wat je als laatste zegt ben ik het helemaal mee eens, maar niet iedereen is gezegend met ouders waar je altijd met alles bij terecht kunt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:25

Ts, let maar niet op de partypoepers hier. ;)

Hier gewoon even een paar tips: laat je mixje niet warm worden in de zon, dan slaat het veel sneller naar je hoofd.
Drink water tussendoor. Het schijnt warm te zijn en van alcohol droog je uit.
Zorg dat je wat eet/gegeten hebt, met een bodempje word je minder dronken.
En de belangrijkste: stop met drinken als je je niet prettig voelt. Laat je dan niet overhalen door vrienden.

Mand

Annelien92 schreef:
Sheehan schreef:
Wel leuk dat iedereen hier zo negatief reageert. Misschien vraagt ze het wel omdat ze het lekker vind en juist niet dronken wilt worden?

Sure.. geloof je het zelf?

Ik weet het niet, maar ik ben in ieder geval niet zo fiets kortzichtig als de meeste hier :o

benangelique

slotje voor overleg

benangelique

Re: Wanneer dronken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:15

Moderatoropmerking:
gezien de combinatie van het topiconderwerp, de leeftijd van TS en het verloop van het topic heeft het team besloten om dit topic permanent op slot te zetten